حضور ملت ایران در انتخابات، ولایتمداری و مردم‌سالاری را به جهانیان نشان داد

نطنز - امام جمعه نطنز گفت: مردم امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن اعلام اطاعت از مقام معظم رهبری، ولایتمداری و مردم‌سالاری اسلامی را بار دیگر به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز اظهار داشت : حضور حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای ثابت می‌کند که مردم نظام و رهبرشان را قبول دارند و در هر شرایط به آن پایبند هستند.
امام جمعه نطنز با اعلام این که پیروز نهایی این انتخابات مردم هستند، تصریح کرد: فصل‌الخطاب همه عوامل اجرایی و مردم باید قانون باشد و این قانون‌مداری، اخلاق‌محوری و پایبندی به قانون باید توسط همه افرادی که در صحنه انتخابات حضور دارند محترم شمرده و اگر هم مشکل در روند اجرای انتخابات مشاهده کردند از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.
وی یادآور شد: انتظار می‌رود مانند همه انتخابات انجام شده در طول عمر انقلاب اسلامی که با حضور حداکثری همراه بود، در انتخابات امروز نیز شاهد یک حضور حماسی دیگر در سطح کشور باشیم.
امینی عنوان کرد: مردم امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن اعلام اطاعت از مقام معظم رهبری، ولایتمداری و مردم‌سالاری اسلامی را بار دیگر به جهانیان اعلام کرده و به دشمنان نظام این پیام را مخابره می‌کنند که هیچ‌گاه انقلاب خود را که حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و انقلابیون است را تنها نمی‌گذارند./

کد خبر 303573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.