خلق حماسه‌ای دیگر از مردم شهرضا+تصاویر

شهرضا – مردم شهرضا همراه با دیگر هموطنان در اقسا نقاط کشور پهناور ایران، در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در شعب اخذ رأی حاضر شدند و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، امروز ۲۹ اردیبهشت ماه، روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اینجا شهرضا، شهر سرداران شهید، شهر حماسه و ایثار، شهر شهید همت و شهر مردمانی است که در ولایتمداری و دیانت، گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند.

نبض تند انتخابات امروز در دیار عالمان شور و غوغایی دیگر به پا کرده بود، مردمی که از نخستین ساعات رأی گیری با حضور در شعب اخذ رأی آراء خود را به صندوق ریختند و با این کار برگ دیگری بر صفحه کتاب پر افتخار خود افزودند.

درختان شهر که از روزهای گذشته مملو از عکسها و پوسترهای تبلیغاتی بود، گواه فردایی پر جنب و جوش را می‌داد و امروز همگان با دیدگان خود شاهد خلق حماسه‌ای بودند که برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌شود.

مردمان مناطق مختلف شهری و روستایی شهرضا امروز با حضور در شعب اخذ رأی به نمایندگان منتخب خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا رأی دادند.

مسئولان شهرستان نیز همپای دیگر مردم این شهرستان در شعب اخذ رأی حاضر و آراء خود را به صندوق ریختند.

وجود ۱۰۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان شهرضا

محسن گلابی – رییس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، بیان کرد: حوزه‌های انتخابیه شهرستان شهرضا شامل ۲ شهر شهرضا و منظریه و ۲۳ حوزه روستایی و ۲ تیره عشایری است.

وی از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر شهرضا به صورت کاملاً الکترونیک خبر داد و عنوان کرد: مجموعاً ۱۰۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت شهری در شهر شهرضا و ۷ شعبه ثابت در شهر منظریه و ۱۷ شعبه ثابت در مناطق روستایی وجود دارد که جمع آنها به ۹۱ شعبه ثابت می رسد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شهرضا ادامه داد: شعب سیار نیز ۹ شعبه است که از این تعداد ۳ شعبه در شهر و ۶ شعبه در مناطق روستایی فعالیت می‌کند.

گلابی بیان کرد: از مجموع شعب اخذ رأی درشهرستان ۳ شعبه در سالن امامزاده، ۳۷ شعبه در مساجد، حسینیه و تکایا، ۴۹ شعبه در مدارس، ۳ شعبه در مراکز درمانی، ۴ شعبه در مراکز اداری، ۲ شعبه در مراکز دانشگاهی، یک شعبه در مراکز ورزشی، یک شعبه در مراکز نظامی و ۲ شعبه در تیره‌های عشایری مستقر خواهد بود.

کد خبر 303561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.