باید بیش از پیش قدرشناس این مردم وفادار و رأی آنها باشیم

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: باید بیش از پیش قدرشناس این مردم وفادار و رأی آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه هم در دقایق آغازین شروع رای گیری صبح امروز(جمعه) با حضور در فرمانداری شهرستان و شعب انتخاباتی از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

زهرا سعیدی در حاشیه این بازدید، در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور مردم در ساعت نخستین شروع رای گیری از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تشکر کرد.

سعیدی افزود: مردم از دقایق اولیه پای صندوق های رای حاضر شده اند و در برخی حوزه ها باید مدت زیادی در صف و زیر تابش آفتاب منتظر بمانند.

وی گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و کسانی که با رای آنها پیروز می شوند، باید بیش از پیش قدرشناس این مردم وفادار و رأی آنها باشند.

۱۰۱ هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و دویست نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می‌کنند.

۴۱۵ نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با یکدیگر رقابت می کنند، که از این تعداد ۲۲۵ نفر در حوزه شهری و ۱۹۰ نفر در حوزه روستایی، از شش شهر و ۲۴ روستا هستند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌ شود.

شهرستان مبارکه با ۱۴۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد./

کد خبر 303560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.