شعب اخذ رای مبارکه مملو از جمعیت است

مبارکه- اقشار مختلف مردم شهرستان از صبح امروز با حضور گسترده و پرشور پای صندوق‌های رای نسبت به انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه،  تمام شعب شهری و روستایی شهرستان مبارکه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای است ومردم این شهرستان با گذشت چند ساعت از انتخابات، همچنان پرشور و گسترده پای صندوق های اخذ رای این شهرستان حضور دارند و آرای خود را به صندوق می اندازند.

مردم شهرستان مبارکه امروز جمعه با شور و نشاط وصف ناپذیر در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات شرکت کرده تا حضور خود در همه عرصه های اجتماعی را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان مستکبران بکوبند.
 برخی مردم مبارکه ساعت هشت صبح امروز و همزمان با نخستین دقایق رای‌گیری در حوزه‌های اخذ رای حاضر شدند و نام کاندیدای مورد نظر خود را به صندوق اخذ رای انداختند اما با گذشت چند ساعت و نزدیک شدن به ظهر، استقبال مردم مبارکه از انتخابات افزایش یافت و در ساعات پیش از اذان ظهر، صف‌های طولانی اخذ رای در مبارکه تشکیل شد.

مردم شهرستان مبارکه در نخستین ساعات رای گیری دراین شهرستان با حضور در پای صندوق‌های رای استقبال پرشوری از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به عمل آوردند.

هزاران نفر از مردم این شهرستان نیز پیش از اقامه نماز جمعه راهی حوزه‌های اخذ رای شده و نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کردند.

در شهرستان مبارکه از صبح امروز صف‌های طولانی اخذ رای تشکیل شده و خانواده‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان شرکت کردند.

کد خبر 303556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.