حضور در انتخابات نشان از شعور سیاسی بالای ملت ایران است

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت: حضور در انتخابات نشان از شعور سیاسی بالای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهاقان، اظهار داشت: امروز جشن مردم برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز است، اگر عرصه انتخابات را از زمانی که کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا وارد جریان ثبت نام شدند تا که تبلیغات آنها شروع شود و در این تبلیغات برخی لغزش ها اتفاق افتاد، اگر نگاه می کردید می دیدید هر کاندیداها عده زیادی از مردم را توانسته بودند پای صحبت هایشان بکشانند و در استان ها و شهرستان ها مردم می آمدند تا ببینند کاندیداها چه برنامه هایی دارند.

وی افزود: همین احساس مسئولیت ها ی مردم و ایجاد گفت وگوها، مناظره ها چالش ها و غیره اگر چه ناراحتی هایی هم دربرداشت اما از طرفی هم خوب بود.

خطیب نماز جمعه دهاقان با توجه به اینکه فرایند توسعه سیاسی انتخابات یک مرتبه واقع نمی شود، اذعان داشت: برگزاری انتخابات از برکات انقلاب ماست که بالاتر از نرم جهانی است و این حضور، نقدها و چالش ها، تحمل یکدیگر حتی از آنچه در انتخابات آمریکا اتفاق افتاد نرم آن بیشتر است.

حجت الاسلام رضوانی از مردم و مسئولین خواست، مواظب باشید جناح ها از لحاظ انضباط دینی واخلاقی بیرون نروند چراکه اثرات نامطلوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، خاطر نشان کرد: دشمن در کمین ماست ولی وقتی یک ملت منسجم و متعدد و با درک و شعور سیاسی بالاتری داشته باشند و احساس کنند و عرض اندام نمایند و بدانند که فقط مسائل هسته ای نیست که انقلاب را هدایت می کنند بلکه نظم هم نقش دارند.

امام جمعه دهاقان افزود: انتخابات توسعه سیاسی بزرگ و فصل جدیدی برای نشان دادن دموکراسی و مردم سالاری دینی است که ما آن را به کمال می رسانیم. /

کد خبر 303555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.