رئیس جمهور منتخب، مقبولیت همگانی دارد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: رئیس جمهور منتخب، مقبولیت همگانی دارد و نباید اختلافی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران به برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات در کشور ما ابهت و دموکراسی را به نمایش می گذارد و مایه افتخار و عزت ملی است.

وی افزود: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود پای صندوق های رای عزت نظام را نشان می دهند و با انتخاب اصلح بهترین فرد را برای مدیریت کشور انتخاب می کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید کشور با رای مردم انتخاب می شود، بیان داشت:  رئیس جمهور منتخب، مقبولیت همگانی دارد و نباید اختلافی ایجاد شود و و همه باید رئیس جمهور منتخب را قبول کنند و رئیس جمهور منتخب مطالبات مردم را پیگیری کنند و به سرانجام برساند.

وی بر ضرورت برقراری آرامش در کشور تاکید کرد و گفت: آرامش حاکم در کشور  فرصتی برای تحقق برنامه های نظام است و مایه امیدواری برای ملت های مسلمان جهان می شود.

حجت الاسلام رشیدیان اتحاد و انسجام ملی را مهم خواند و اظهارکرد:  بد اخلاقی ها و تخریب همدیگر در عرصه انتخابات و در مقاطع دیگر برای کشور زیبنده نیست و امنیت و اتحاد داخلی را از بین می برد و  تهمت و شایعه پراکنی و تخریب همدگیر در کشور معنا ندارد زیرا این بد اخلاقی ها اتحاد را از بین می برد و دشمنان از این فرصت برای اهداف خود استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تخلف در انتخابات معنایی ندارد، تصریح کرد: مردم ناظر و برگزار کننده انتخابات اند و مردم ناظر انتخابات هستند و تخلف انتخاباتی رخ نمی دهدو تخریب اذهان عمومی اقدامی شایسته نیست زیرا مردم بد بین می شوند و دردسر برای نظام ایجاد می شود.

 امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به سالروز تحریم علیه نظام در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت:  ملت ایران از زمانی که مقابل استکباری جهانی ایستادند دشمنان نیز توان خود را علیه نظام بکار گرفتند و با توطئه افکنی سعی بر تخریب نظام داشتند.

وی اضافه کرد: توطئه های دشمنان پایان پذیر نیست و باید با استقامت اهداف کشور و نظام را دنبال کرد و نباید با تفرقه افکنی های دشمنان همراه شد زیرا تفرقه آب به آسیاب دشمنان است.

خطب جمعه تیران همچنین به سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول و روز استقامت اشاره کرد و گفت: استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان پیشرفت و پیروزی را به همراه دارد وبا مقاومت ملت ایران طی مدت های پیاپی شاهد سربلندی و پیروزی بوده ایم که این موضوع الگویی برای جهانیان شده است.

وی یادآورشد: با ایستادگی و مقاومت ملت های مظلوم در برابر دشمنان و ظالمان شاهد پیشرفت اسلامی در جهان خواهیم بود و بیداری اسلامی در دنیا ایجاد و عزت اسلام و مسلمین را می بینیم.

وی همچنین در بخشی از خطبه ها به روز جمعیت اشاره کرد و گفت: فرهنگ غلط کودک کمتر زندگی آسوده تر از جمله اتفاقات بدی بود که به زیر ساخت های کشور صدمه زد و این تفکر و شعار ماع از رشد جمعیت در کشورمان شده و برخی از افراد که از هزینه های بچه هراسان هستند و به لطف خداوند امید ندارند پیرو این چنین فرهنگ هایی شده اند.

وی افزود: برخی از افراد از هزینه های بچه می ترسند که این فرهنگ غلطی است زیرا فرهنگ ترس از فرزند و هزینه های آن بی اعتمادی به لطف خداست که خرج آن را می دهد اما ما می ترسیم و این ترس ها و تفکرات غلط بد به حال جامعه شده و باید این فرهنگ های غلط اصلاح شود.

کد خبر 303553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.