آراء مردمی حافظ اقتدار نظام/۲۹ اردیبهشت مهم ترین روز سال در تقویم ۹۶

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت و حضور پرشور مردم در آن مهمترین روز سال است که آراء عمومی در آن حافظ اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، با اشاره به در پیش بودن هفته غبارروبی مساجد، عنوان کرد: این هفته فرصتی برای آماده سازی مساجد جهت استقبال از ماه رمضان و حضور مردم در مراسمهای عبادی آن است.

وی اظهار کرد: غبارروبی و تطهیر مساجد به قدری مهم و بافضیلت است که خداوند در قرآن کریم پیامبران بزرگی همچون حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) را به این کار مأمور کرده است.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: استانداران، فرمانداران، بخشداران و اصحاب رسانه و قلم از جمله کسانی بودند که زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کردند که باید از زحمات آنها قدردانی شود.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: اگر مردم در صحنه باقی باشند امنیت کشور نیز حفظ می‌شود زیرا طبق فرموده رهبر انقلاب امنیت کشور مدیون حضور گسترده مردم در صحنه است.

وی اظهار کرد: دشمن همه توان خود را برای ایجاد ناامنی در جامعه فراهم می‌کند اما تاکنون استقامت و حضور مردم در صحنه باعث شده تا دشمنان در اجرای دسیسه ها و نقشه های خود ناکام باشند.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: انتخابات یکی از دو رکن مردمسالاری دینی است و باعث عزت ملی، تقویت ملت ایران و حفظ آبروی نظام در جهان است و قانون شکنی هم باعث ضعف ملت خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: خداوند حکومت اسلامی را ایجاد کرده و امام راحل (ره) و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی سالها برای آن تلاش کرده اند، اکنون این ودیعه الهی در اختیار ما قرار دارد و باید با حضور در صحنه های مختلف حمایت از نظام که یکی از آنها انتخابات است، از آن حراست کنیم.

وی اظهار کرد: انتخابات باعث حیات سیاسی جامعه است و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، انقلاب اسلامی فرصتی فراهم کرده است تا مسئولان آن با رأی مردم انتخاب شوند پس باید سعی کنیم تا بهترین افراد نیز انتخاب شوند.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: در آینده نزدیک رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه سفر می‌کند تا در نخستین سفر خاورمیانه‌ای خود قرارداد فروش تسلیحات به عربستان سعودی را امضا و اتحاد ضد ایرانی سران عرب و اسراییل را رهبری کند.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: ترامپ برای مقابله با ایران برنامه های بلندمدتی در نظر دارد اما انتخابات ۲۹ اردیبهشت که حضور پرشور مردم در آن مهمترین روز سال را ایجاد کرده است، مانع تحقق اهداف شوم ضد انقلاب خواهد شد.

کد خبر 303551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.