تبعیت از قانون اساسی مهم ترین مسئله بعد از انتخابات است

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: امروز مردم سرنوشت حداقل چهار سال خود و کشور خود را رقم خواهند زد و مردم نیروهای انتظامی و نظامی باید از ارزش های انقلاب مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام حسین رجائی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با دعوت مردم به رعایت تقوا و عمل صالح تصریح کرد: اسلام دو زندگی برای انسان تعریف کرده است، یکی زندگی دنیایی و معیشتی و دیگری زندگی اخروی و ما انسان ها باید در زندگی خود رضایت خداوند را مد نظر قرار دهیم.

رجائی پور با اشاره به سخنان امام صادق (ع) افزود: انسان ها باید از هم نشینی با رفیق بد، رفت و آمد در مجالس لهو و لعب دوری کنند و مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشند مراقبت از زبان خود است.

خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان سمیرم با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور کم نظیر و پر شور مردم ولایی شهرستان در پای صندوق های اخذ رای و صفوف چند ساعته که در پشت در های شعب به چشم میخورد نشان از اهمیت بالای این دوره از انتخابات می باشد.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند امروز تنها با یک رای خود می توانند در سرنوشت چهار سال کشور  و چه بسا بیشتر  این سرزمین نقش داشته باشند.

رجایی پور در بخش دیگر سخنان خور گفت: با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات احتمال روی دادن فتنه و ایجاد آشوب بعد از انتخابات وجود دارد و هم از نیروهای انتظامی و نظامی و در صف اول از مردم شریف ایران می خواهیم مراقب باشند و از ارزش های انقلاب مراقبت کنند.

وی متذکر شد: کاندیدها و نمایندگان آنها باید بدانند بعد از انتخابات مهم ترین چیز تبعیت از قانون اساسی بوده و همانند دوره گذشته همامی کاندیدها باید به فرد پیروز در انتخابات تبریک گفته و از ایجاد آشوب بپرهیزند که این کار جنایتی بزرگ است./

کد خبر 303549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.