روند انتخابات تاکنون خوب بوده است

دبیر شورای نگهبان درباره روند برگزاری انتخابات تا این لحظه گفت: روند انتخابات تاکنون خوب بوده و ان‌شاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی پس از انداختن رای خود به صندوق سیار مستقر در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله همیشه اینگونه بوده که مردم دعوت مقام معظم رهبری را برای مشارکت گسترده اجابت می‌کردند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه به دعوت امام و رهبر انقلاب توجه داشته‌اند و به همین جهت با عقیده و ایمان سر صندوق شرکت می‌کنند و می‌دانند که این وظیفه شرعی و ملی است.
آیت‌الله جنتی گفت: من هم به‌همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنم و وظیفه خودم می‌دانم و امیدوارم آثار و برکات زیادی داشته باشد.

وی افزود: این آرا سرنوشت آینده کشور را تعیین می‌کند؛ مردم باید احساس کنند دینی به گردن دارند و باید ادا کنند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه باید خون شهدا را پاسداری کنیم گفت: آن‌ها در راه اسلام و انقلاب جان دادند و ما باید در این راه حرکت کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: راه آن‌ها همین است و امیدواریم که انقلاب همیشه زنده باشد و همیشه هم کار دست افراد انقلابی باشد.

دبیر شورای نگهبان گفت: اگرامور کشور به دست افراد انقلابی اداره شود آباد می‌شود و اگر انقلابی نباشد درست کار نمی‌کنند و مردم را معطل می‌کنند و کارها را برخلاف رویه انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: هرکسی که رئیس‌جمهور شد باید افراد انقلابی را برای همکاری انتخاب کند و با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهند و امروز و فردا نکنند و قرص سرکار بایستند و استقامت داشته و برای خدمت به مردم آماده باشند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره روند برگزاری انتخابات تا این لحظه نیز گفت: روند انتخابات تاکنون خوب بوده و ان‌شاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود.

وی در پایان گفت: هرچه پیش برویم سرصندوق‌های اخذ رای شلوغ‌تر می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد که هم خدا و هم مردم راضی باشند.

کد خبر 303543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.