حضور پر شور مردم در انتخابات مایه اعتبار و آبروی نظام است

چادگان -فرماندار چادگان گفت: انتخابات در بعد منطقه‌ای و جهانی مایه آبرو و اعتبار کشور و نظام می‌شود.

مهدی اسدپور در حاشیه حضور خود در یکی از شعب اخذ رای برای شرکت در انتخابات، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، اظهار کرد: یکی ازشعارهای اصلی وکلیدی نظام جمهوری اسلامی ایران این است که نظام ما یک نظام واقعی مردم سالاری دینی است  یعنی انتخاباتی که با رای مردم صورت می گیرد و مردم مستقیم با آرای خود مسئولان نظام را انتخاب می کنند.

وی با بیان این که این نعمت بزرگی است  که باید آن را قدر بدانیم، افزود: قطعا مردم یک بار دیگر در این انتخابات قدرت خود را به دشمنان نشان  خواهند داد.

فرماندار چادگان افزود: تمام تلاش مجریان انتخابات هم این است که انتخاباتی پر شور و ایمن برگزار کنند و تمامی سازوکارهای انتخاباتی را مدنظر قراردهند.

وی با بیان این که تمامی برنامه های سخت افزاری و  نرم  افزاری انتخابات  به درستی تبیین شده است، تاکید کرد: تلاش همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

فرماندار چادگان با بیان این که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، افزود: همه باید حضور داشته باشند زیرا یک‌ تکلیف دینی است و سرنوشت خودمان به این انتخابات کلید خورده است.

وی تصریح کرد:  حضور مردم در عرصه های انقلاب بخصوص انتخابات نشان دهنده اعتماد آنان به نظام و انقلاب و ممکلت است که بارها آن را به اثبات رسانده اند.

اسد پور با بیان این که  مردم ایران همانند دوره های گذشته با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام به ثبت خواهد رساند، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام از نظام جمهوری اسلامی ضربه های زیادی را متحمل شدند، بنابراین حضور مردم با نیت خالص و انتخاب فرد اصلح ضربه دیگری را به آنان خواهد زد.

وی ادامه داد: انتخابات در بعد داخلی موجب احساس استقلال و هویت و تأثیرگذاری ملت و در بعد منطقه‌ای و جهانی مایه آبرو و اعتبار کشور و نظام می‌شود؛ از این رو هر چه مردم بیشتر در صحنه حاضر باشند انسجام نظام و کشور بیشتر می‌شود، چون نظام ما متکی بر عواطف، خواسته‌ها و انتخاب مردم است.

کد خبر 303534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.