تعرفه‌های رأی بدون مهر نظارت را بررسی می‌کنیم/ تعرفه های بدون مهر باطل است

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تاکید براینکه اگر گزارشی درباره تعرفه‌های بدون مهر به ما ارسال شود آن را سریعا بررسی می‌کنیم، گفت: اگر کسی با تعرفه بدون مهر رأی دهد، آن رأی از اعداد آرا خارج و نادرست است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در محل ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات درباره اقدامات هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری پیرامون رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری هم از هیأت‌های نظارت و هم از سوی نماینده کاندیداها به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود که به مناسبت و اولویت مورد بررسی قرار می‌گیرد. اولویت رسیدگی به گزارش تخلفات مواردی است که ممکن است در روند برگزاری انتخابات مشکل ایجاد کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل بزرگی درباره تخلفات انتخاباتی نداریم و در حدی نیست که در روند انتخابات تأثیرگذار باشد و روال عادی است.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی گزارش‌ها حکایت از این دارد که در بعضی شعب تعرفه‌ها بدون مهر نظارت توزیع می‌شود، گفت: بنده هنوز گزارشی در این باره ندیدم، علی القاعده هر احراز هویتی که صورت می‌گیرد باید تعرفه آن ممهور به مهر نظارت باشد، در غیر این صورت آن تعرفه اعتبار ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر گزارشی درباره تعرفه‌های بدون مهر به ما ارسال شود آن را سریعاً بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: اگر کسی با تعرفه بدون مهر رأی دهد، آن رأی از اعداد آرا خارج و نادرست است.
   

کد خبر 303533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.