انتخابات نشانه تاثیر نظر مردم در تعیین سرنوشت خود است

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: انتخابات و حضور گسترده در آن نماد اهمیت نظر و آراء مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خودشان است.

ماشالله طحانیان زاده  در حاشیه حضور خود در یکی از شعب اخذ رای برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، حضور پرشور و حداکثری مردم را نشانه بلوغ فرهنگی و سیاسی در آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: انتخابات و حضور گسترده در آن نماد  اهمیت نظر و آراء مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خودشان است.

وی خاطر نشان کرد:  متولیان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی ،انتخاباتی سالم و قانونمند را برگزار کنند.

فرماندار بوئین میاندشت با بیان این که انتخابات جمهوری اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود:  انجام این انتخابات باید با هوشیاری و سعه صدر انجام شود و مردم باید نهایت تلاش خود را برای حضور حداکثری و همه جانبه داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

وی با بیان این که حضور باشکوه در انتخابات همواره خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است افزود: حضور مردم عزیز در پای صندوق های رای، امنیت، آرامش و تعالی کشور را فراهم ساخته و همه آزادیخواهان جهان را خشنود و دلشاد می کند.

طحانیان زاده ادامه داد: مردم سالاری که از سوی حضرت امام خمینی(ره) طراحی شده و مردم از همان ابتدا آن را پذیرفتند و باید برای جهانیان الگو باشد.

وی یادآور شد:  امام راحل فرمودند «میزان رأی مردم است»، بنابراین حضور مردم در انتخابات برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی بسیار اساسی است.

فرماندار بوئین میاندشت حضور مردم در انتخابات را وظیفه ملی و مذهبی  دانست و افزود: حضور در انتخابات یک جهاد فی سبیل الله است و حضور گسترده مردم در انتخابات جواب دشمن شکنی به دشمنان اسلام است و آنان را در رسیدن به اهدافشان مأیوس می کند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای اولین بار به صورت مستقل دراین شهرستان برگزار خواهد شد و لذا از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

طحانیان زاده از مردم خواست با حضور در شعبات اخذ رای در این حماسه ملی شرکت کنند.

وی  با بیان این که انتخابات مظهر دموکراسی هر کشوری است، گفت: ساکت نشستن درقبال انتخابات به نوعی پشت کردن به یکی از اولویت و اصلی ترین اصول دموکراسی است و با شرکت نکردن در انتخابات ، حق دیگران را بر حق خود پذیرفته ایم ودیگر نمی توانیم نسبت به نتایج و عواقب آن معترض باشیم.

کد خبر 303531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.