چشم جهانیان به حضور مردم در انتخابات امروز است

فریدونشهر - جهانیان به میزان مشارکت و حضور مردم ایران اسلامی در این عرصه حساس چشم دوخته اند.

ناصر اسدی در حاشیه حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی مردم است، اظهار کرد: حضور پرشور، استکبار جهانی را از توطئه ها و نقشه هایی که برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده مایوس می کند.

فرماندار فریدونشهر انتخابات را یکی از مهمترین عرصه های ملی و بین المللی دانست و گفت: طبق فرمایشات رهبری، برنده اصلی در این انتخابات مردم خواهند بود و هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، کشورمان در منطقه و دنیا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی افزود: نقش انتخابات در تثبیت، ماندگاری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در منطقه پرفراز و نشیب خاورمیانه، چه دنیای اسلام و چه جهان کنونی بی بدیل است.

فرماندار فریدونشهر با بیان این که یکی از راه‌هایی که دشمن تلاش می‌کند تا نفوذ کند همین انتخابات است، ادامه داد: حضور مردم در انتخابات جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت و حرکات آنان را خنثی خواهد کرد، پس باید همه مسیر مشارکت مردم را مهیا کنیم تا موجب شکست دشمنان شویم.

وی تاکید کرد: صیانت از آرای مردم توسط مجریان و متولیان امر انتخابات و تشویق به حضور حداکثری و مشارکت مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است که ما هم باید به آن توجه کنیم.

اسدی با اشاره اهمیت تبیین ضرورت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: انتخابات، عرصه و تجلی گاه وحدت ملی است و جهانیان به میزان مشارکت و حضور مردم ایران اسلامی در این عرصه حساس چشم دوخته اند.

اسدی از مردم خواست با شرکت حداکثری خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

کد خبر 303529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.