حضور با شکوه سمیرمی ها از ساعات اولیه انتخابات+عکس

سمیرم- مردم انقلابی و ولایی شهرستان سمیرم از همان ساعات ابتدایی صبح با حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای حماسه ای از جنس حضور آفریدند .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، آخرین جمعه اردیبهشت ماه ۹۶ امسال بسیار متفاوت و همراه با شور و شوقی با شکوه در سمیرم آغاز شد و شاهد حضور همه اقشار جامعه برای ساختن آینده خود بودیم، از پیر و جوان گرفته تا کارمند و کارگر و ...

مردم و مسئولان این شهرستان قبل از آغاز فعالیت شعب اخذ رای در پشت درهای بسته برخی شعب حضور خود را اعلام کردند و با این حضور کم نظیر خود پاسخی قاطع به دشمنان این مرز و بوم دادند.

آنچه امروز نگاه همه را به خود جلب کرده بود حضور رای اولی های سمیرمی و شناسنامه به دست در شعب بود که آمده بودند نخستین تجربه شیرین مشارکت سیاسی خود را پای صندوق های رای همراه با طراوت و شادابی صبحگاهی به نمایش بگذارند.

شرکت کنندگان امسال انگشت جوهری خود را با افتخار نشان می دادند و در چشمانشان شوق آینده سازی به وضوح قابل مشاهده بود.


یکی از رای اولی ها در گفتگویی با احساسی وصف ناشدنی گفت: امسال با توجه و شاخص های ولایت پذیری و میهن دوستی کاندیدها و با استفاده از تبلیغات آنها انتخاب خود را بر روی برگه رای نوشتم و امید وارم رئیس جمهوری انتخاب کرده باشم که نام ایران را در جهان بگستراند و به جوانان این مرز و بوم توجه درخوری داشته باشد.

وی دلیل حضور اول وقت خود را شور و اشتیاق خود اعلام کرد و گفت: همچون نخستین روز مدرسه از مدت ها پیش منتظر امروز بودم و دل در دلم نبود و امروز خوشحالم که حضور داشته و اولین رای خودم را به صندوق انداختم.

در بین صحبت ها جوان دیگری  گفت: از میان کاندیداهای شورا شهر و ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که تکیه گاه مردم ایران باشد، و همه برای انتخاب اصلح باید در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم و اگر کسی در این انتخابات شرکت نکند هم به خود و هم به مردم ظلم کرده است.

به سراغ یکی از ریش سفیدان حاضر در حوزه انتخابیه رفتم، او که با عصایی چوبی ودستان لرزان خود را در آغازین لحظات صبح برای رای دادن به پای صندوق های رای رسانده بود گفت:رای دادن دفاع از خون پاک هزاران شهید است،  نمی دانم غربی ها از جان ما چه می خواهند، از یکسو جوانان ما را از تحصیل و رشد بازداشته و منحرف می کنند و از یک سو پس از این همه مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلاتی که برای ما درست کرده اند برای ما تکلیف مشخص می کنند که چه کسی را در رای خودمان بنویسیم.

بعد از کمی تامل گفت: ما ایرانی ها خودمان به حدی رسیده ایم که خوب و بد را بشناسیم و همیشه به حرف های آنان دست رد خواهیم زد  و نخواهیم گذاشت این انتخابات و این انقلاب بازیچه دست مستکبرین شود.

آری مردم سمیرم این  بار هم با حضور خود شایستگی خود در پیروی از ولایت و حمایت از انقلاب را به نمایش گذاشتند.

گزارش از سید محمد مهدی قائم مقامی

کد خبر 303525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.