تامین امنیت انتخابات با حضور 13 هزار نیروی امنیتی استان اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی بالغ بر 13 هزار نیروی امنیتی و انتظامات را امروز در انتخابات به کار گرفته است. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه این دوره از انتخابات باشور و نشاط خاصی برخوردار است، اظهار کرد: من در تمام انتخابات مسئولیت انتظامات را در کل استان و استان‌های دیگر داشته‌ام و این انتخابات حال وهوای خاصی دارد و نشان‌دهنده این است که مردم نسبت به موقعیت اجتماعی خود حساس هستند.

وی ادامه: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز روز عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و این عظمت را امام از این نظر نشان می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: این حضور را می‌توان با تاثیرات دفاع مقدس در طول هشت سال تطبیق داد و امروز حضور مردم باشکوه و با نشاط است.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات نشان‌دهنده امیدواری آنها به آینده و لبیک به درخواست رهبر انقلاب برای حضور حداکثری است.

آقاخانی با بیان اینکه در سطح استان اصفهان نیروی انتظامی بالغ بر 13 هزار نیروی امنیتی و انتظامات را امروز در انتخابات به کار گرفته است، اضافه کرد: تا این لحظه نیز کوچک‌ترین مشکلی گزارش داده نشده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا یک انتخابات ماندنی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

کد خبر 303502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.