عزت و اقتدار ملی، حضور حماسی در انتخابات است

تیران-بخشدار کرون گفت: عزت و اقتدار ملی کارویژه حضور حماسی در انتخابات و سایر عرصه های سیاسی است.

محمد محمدی، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون به کارکرد انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات کارکردهای زیاد و ارزشمندی برای نظام دارد که اثبات دموکراسی، جمهوریت و رضایت مردم از جمله این افتخارات و کارکردها است.

وی افزود: عزت و اقتدار ملی کارویژه حضور حماسی در انتخابات و سایر عرصه های سیاسی است که نباید به راحتی با بداخلاقی ها، تخریب و رفتارهای غیر عقلی و نادرست از بین برود و جاه طلبی ها منجر به تخریب جایگاه این حضور بشود.

بخشدار بخش کرون با اشاره به اینکه حضور حداکثری در مطالبه حقوق ملت ایران در عرصه بین المللی بسیار مهم است بیان داشت: دشمنان از حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رای می ترسند و این هراس و ناراحتی همواره برای آن ها مانده است.

وی اضافه کرد: مطالبات مردم در عرصه بین المللی با مشارکت حداکثری محقق می شود و رئیس جمهور منتخب که با رای حداکثری انتخاب شود توان مدیریتی در جنبه بیرونی و داخلی کشور خواهد داشت.

محمدی با اشاره به برگزاری انتخابات در بخش کرون از بخش های شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از شعبه اخذ رای برای این بخش پیش بینی شده و مردم بخش کرون حضور حداکثری در انتخابات همانند گذشته دارند. /

کد خبر 303463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.