بیش از ۳۰۰ رای اولی در تیران و کرون پای صندوق رای می آیند

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۳۰۰ دانش آموز رای اولی در شهرستان تیران و کرون پای صندوق رای می آیند.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به انتخابات با شکوه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رای عزت و افتخار نظام را به همراه دارد و هر آنچه حضور مردم بیشتر باشد و رای بیشتری برای رئیس جمهور منتخب بدست آید در عرصه بین المللی ضریب نفوذ بیشتری خواهیم داشت.

وی افزود: حضور نسل جوان در کنار سایر افراد جامعه در پای صندوق های رای نشان از مشارکت همه گروه های سنی برای سرنوشت کشور است که رای اولی ها نیز در این مشارکت حضور پیدا می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۳۰۰  دانش آموز رای اولی در شهرستان تیران و کرون پای صندوق رای می آیند و بلوغ سیاسی خود را جشن می گیرند.

وی ادامه داد: دانش آموزان با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای افتخار آفرینی می کنند و از این فرصت که برای آن ها در تعیین سرنوشت کشور ایجاد شده بهترین استفاده را می برند.

مرزبان رعایت اخلاق در عرصه انتخابات را مهم خواند و خاطرنشان کرد: بد اخلاقی ها تضعیف نظام است و باید همه برای عزت ملی با وحدت کلمه و به دور از بداخلاقی ها و تخریب شخصیت ها به پای صندوق رای بیایند.

کد خبر 303462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.