نصف جهان در انتظار خلق حماسه جهانی/فردا انگشت ایرانیان تیری در چشم دشمن است

کمتر از 24 ساعت برای خلق حماسه ای جهانی باقی است حماسه ای که همواره مورد توجه جهانیان قرار گرفته و می تواند سرونشت ساز باشد.

خبرگزاری ایمنا - گروه سیاسی- سید سعید ابطحی:اصفهانی ها در انتظار خلق حماسه ای هستند حماسه ای که قرار است سرنوشت چهار ساله آینده ایران اسلامی به دست رئیس جمهور انتخابی بسپارد و سوی دیگر مشارکت و وحدت و همدلی مردم می تواند قدرت و همدلی ایرانیان را به جهانیان نشان دهد.

علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی فردا شاهد انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است و مجموع این انتخابات می تواند آینده شهر و کشور را در دست داشته باشد.

اصفهان در میان سایر استان های کشور از جمله استان های تاثیر گذاری تلقی می شود که در سال های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره ثابت کرده می تواند در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش موثر داشته باشد و اکنون روز آن است تا پیر و جوان فردا با حضور در پای صندوق های رای حماسه آفرینی کنند، حماسه ای که برگ دیگر و زرینی برای آینده ایران باشد.

به هر گوشه از شهر که می نگری فضای غالب فضای انتخاب از میان کاندیداهاست از یک سوء کاندیداهای شورای شهر و از سوی دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری انتخاب با هر نگرش و دیدگاهی می تواند آینده ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزند؛ آینده ای که حماسه آفرینی ایرانیان و وحدت و همدلی را نشان می دهد، آینده ای که به دشمنان می فهماند ایرانیان با هر نگرش و دیدگاهی برای تعالی کشور خود تلاش می کنند.

یک رای اولی در این خصوص گفت: من برای نخستین بار است که به پای صندوق رای می روم و در تلاش هستم تا با توکل به خداوند منان دست در دست هموطنان خود به پای صندوق های رای بروم تا به جهانیان بگویم من هم می توانم برای کشورم تصمیم بگیرم.

یک شهروند دیگر که دست در دست فرزندش بود معتقد بود: نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین انتخابات را در دل خود دارد و اکنون فرصت آن است تا با لبیک به رهبر انقلاب به جهانیان نشان دهیم کشور ما با آرامش کامل به دنبال انتخاب بهترینهاست.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده ایران با هر نگاه و نگرشی حتی اگر کاندیدای انتخابی من نیز بنباشد قابل احترام است چرا که تنها هدف او ساخت ایرانی آباد و عزتمند در میان سایر کشورهای جهان است.

ایران اسلامی فردا در انتظار خلق حماسه است حماسه ای که می تواند برای تجلی قدرت ایران در جهان نقش موثری داشته باشد.

کد خبر 303456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.