بهبود وضعیت اقتصادی کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و کاهش فشارهای بین‌المللی موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا حسینعلی حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه حضور پرنشاط و عظیم مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بدون شک عاملی برای قدرت و اقتدار کشور است، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی با مشارکت بالای مردم در انتخابات فراهم می‌شود.

وی افزود: اقتدار ملی کشور از منابع مختلفی تامین می‌شود که یکی از مهترین این منابع حضور گسترده و باشکوه مردم در عرصه‌های انتخابات است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه حضور پرنشاط و عظیم مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بدون شک عاملی برای قدرت، اقتدار و دست بالای مسئولان نظام در عرصه‌های مختلف جهانی است، ‌ گفت: حضور یکپارچه و گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای نشان دهنده علاقه مردم به نظام، آینده و پیشرفت کشور است.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات به نوعی حافظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی و موجب سربلندی کشورمان در عرصه‌های مختلف جهانی خواهد شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: باید با حضور پرشور و با نشاط همه مردم ایران اسلامی، ‌باعث نا امیدی دشمنان و عاملی برای آبرو و عزت کشور باشیم.

وی افزود: این حضور دلگرمی برای مسئولان کشور در عرصه‌های بین‌المللی است تا قدرت چانه زنی را بالا ببرند و پیام استقلال، همدلی، وحدت مردم و مسئولان را به گوش جهانیان برسانند.

عضو کمیسیون برنامه، ‌ بودجه و محاسبات مجلس  بیان داشت: پیام حضور پر شور مردم در انتخابات برای دشمنان این است که آنان بدانند ملت ایران همواره حامی نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند.

بهبود وضعیت اقتصادی کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و کاهش فشارهای بین‌المللی موثر خواهد بود.

حاجی دلیگانی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر و پیامدهای مثبتی در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای کشور به همراه دارد.

وی افزود: دشمنان خارجی و داخلی با بهره‌گیری از همه توان خود درصدد هستند تا حضور مردم در این انتخابات کاهش پیدا کند، اما ملت ایران هوشیار است و فریب حیله و توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس بیان‌ داشت: مردم ایران هیچ‌گاه زیر بار فشار دشمنان قرار نمی‌گیرند و همواره نشان داده‌اند که تابع فشارها و تحرکات خارجی نیستند.

کد خبر 303436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.