با حضور پرشورتان در انتخابات چشم دشمن را کور کنید

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت نکردن در انتخابات سبب می‌شود که دشمنان نسبت به ما دندان طمع تیز کنند و برای ما نقشه‌هایی در سر داشته باشند.

احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا در رابطه با حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: ما که در راه انقلاب عزیزترین کسان‌مان را دادیم باید بر اساس وظیفه ایرانی و اسلامی خود، با حضورمان در انتخابات از این انقلاب صیانت کنیم. حضور حداکثری در انتخابات سبب می‌شود دشمنان، دندان طمع‌شان را بکشند، مردم باید با حضورشان در صحنه انتخابات، چشم دشمنان را با حرکتی پرشور و با نشاط خود کور کنند.

وی در پیامی به مردم ابراز کرد: ملت شریف و شهید پرور ایران با حضورتان در انتخابات دوباره حماسه بیافرینید. انتظاری که از مردم غیور ایران داریم این است که به احترام خون شهیدان حماسه‌ای تاریخی و دشمن شکن ایجاد کنند. از عموم مردم درخواست دارم نسبت به دوران گذشته حساسیت خاصی نشان دهند تا انتخابات با نشاط برگزار شود. به امید پیروزی ملت شریف ایران و کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات ابراز کرد: شرکت نکردن در انتخابات سبب می‌شود که دشمنان نسبت به ما دندان طمع تیز کنند و برای ما نقشه‌هایی در سر داشته باشند. حضور نداشتن در عرصه انتخابات یعنی ما نسبت به خودمان و نظام جمهوری اسلامی هیچ انگیزه‌ای نداریم. در حالی‌که شرکت کردن در انتخابات به معنی هدفدار بودنمان است.

وی افزود: من فکر نمی‌کنم کسی باشد که تصمیم به شرکت در انتخابات نداشته باشد؛ به هر حال در هر دولتی مشکلات اقتصادی وجود دارد؛ ما باید به خاطر امنیتی که در کشورمان وجود دارد در انتخابات شرکت کنیم.  

کد خبر 303420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.