انتخابات عرصه بی‌نظیر اتحاد و همدلی ملت ایران است

شهرضا - نماینده مردم شهرستان شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات عرصه بی ‌نظیر اتحاد و همدلی ملت ایران است، امروز بار دیگر ولایتمداری مردم ثابت می‌شود و این حرکت عظیم مردمی باعث ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در زمان حضور در یکی از شعب اخذ رأی شهرضا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: امروز انتخابات حساسی در حال برگزاری است و همه عوامل اجرایی این دو انتخابات و سایر اقشار و گروه‌های مردمی باید سعی کنند تا به بهترین شک ممکن به وظیفه خود در قبال آن عمل کنند.

وی اظهار کرد: تلاشی که در راه حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود برای همیشه در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانگونه که قبل از انتخابات هم بارها تأکید شد، در ایام انتخابات باید از طرح مسائل جناحی و سیاسی و قومیت گرایی پرهیز کرده و تنها با در نظر گرفتن جانب حق و عدالت اظهار نظر کنیم.

محمودی ادامه داد: انتخاب افراد لایق و کاردان برای عضویت در شوراهای اسلامی، بر عملکرد مدیران در سطح شهرستان، استان و کشور نیز اثر مستقیم خواهد داشت بنابراین باید افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم بیش از هر چیز دیگری در برگزاری انتخابات مهم است زیرا هر بار که مردم با این اقدام خود حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌کنند در حقیقت رأی اعتماد دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید سعی کنند تا انتخابات در شرایطی آرام و با درنظر گرفتن همه ابعاد و جوانب قانونی برگزار شود.

محمودی گفت: یکی از مسائل مهم در شهرستان شهرضا وفاق و اتحاد مدیران اجرایی است که در کنار همدلی و اتحاد مردم با یکدیگر، زمینه هماهنگی بسیار مناسبی را در خدمت رسانی به مردم فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر لزوم حضور حداکثری بانوان در انتخابات، عنوان کرد: جامعه زنان نیمی از جمعیت فعال و پویای جامعه هستند که نقش بسیار مهمی در پیشرفت آن دارند.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بانوان جامعه ایرانی در طول سالیان متمادی ایمان، استعداد و توانایی منحصر به فرد خود را در همه بخشها نشان داده‌ و ثابت کرده‌اند در هر عرصه‌ای وارد عمل شدند، رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند.

محمودی بیان کرد: خانواده نخستین پایگاه تربیت و رشد هر فردی است و مادران نقش بسیار ارزنده‌ای در این بخش دارند و به همین منظور باید اذعان کنیم که بخش بسیار مهمی از آنچه به عنوان دستاوردهای اجتماعی محسوب می‌شود، مرهون ایثار و تلاش مادران است.

وی ادامه داد: بانوان جامعه ایرانی در سالهای اخیر سهم قابل ملاحظه‌ای در رشد فزاینده تولید علم در کشور داشته‌اند تا جایی که آمار فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تعداد مقالات علمی تولید شده توسط بانوان شاغل به تحصیل نیز این مسئله را به خوبی ثابت می‌کند.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های اجتماعی روح خودباوری و ایمان را در جامعه ایرانی گسترش داد و سبب تقویت روحیه اعتماد به نفس در بین مردم شد، جامعه بانوان نیز که از بنیه اعتقادی بالایی به مبانی مذهبی برخوردار بودند با استفاده از بستر مناسبی که در نتیجه انقلاب اسلامی ایجاد شد، در همه عرصه‌ها خدمات شایان توجهی به انقلاب و کشور انجام دادند.

محمودی اضافه کرد: دوران جنگ تحمیلی عرصه بی نظیری از نمایش شکوه و اقتدار بانوان دلیر جامعه ایرانی بود، در آن زمان بانوان تلاش بسیاری در پشتیبانی از جبهه‌ها انجام دادند و با اعزام بهترین اعضای خانواده خود به جبهه در راه حفظ استقال و عزت کشور کوشیدند.

وی در ادامه این مطلب اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه‌های بی نظیر ایثار، ایمان و رشادت هستند زیرا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با تحمل سالهای فراغ از همسران و فرزندان شهید خود، در سنگر انقلاب اسلامی خدمت کردند.

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات هم یکی از حساسترین سنگرهای انقلاب است که نقش بسیار زیادی در مقابله با تهاجم دشمن دارد و قطعاً بانوان ولایتمدار و انقلابی شهرستانهای شهرضا و دهاقان نیز همراه با دیگر بانوان در سراسر کشور، بار دیگر حمیاه‌ای ماندگار در این عرصه را خلق می‌کنند.

محمود در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش آموزان و به ویژه افرادی که امسال برای نخستین بار امکان حضور در انتخابات را دارند، رسالت خطیر دیگری نیز بر عهده دارند که آن حضور حداکثری در انتخابات و تشویق والدین و دوستان به این مسئله است.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از همه مردم انتظار می‌رود که همانگونه که بارها در طول تاریخ انقلاب با خلق حماسه‌های ماندگار ولایتمداری التزام به مبانی دینی و انقلابی را ثابت کرده‌اند، این بار نیز برای انتخاب افراد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور پر شوری داشته باشند.

کد خبر 303417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.