ورزشکاران و جوانان با عزمی راسخ و همتی بلند در این جشن شرکت خواهند کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه همه ما پای صندوق های رای می‌رویم و در کنار هم نام ایران را بر قله حماسه و افتخار ثبت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، متن پیام مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
روز سرنوشت رسید و جمعه پایانی اردیبهشت، روز انتخاب مردم بزرگ ایران خواهد بود، در همه روزهای انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم، جوانان میدان دار حرکت و نشاط بخشی به جامعه بودند و ورزشکاران و قهرمانان مشوق حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و شاید برای اولین بار باشد که این موج گسترده دعوت از جامعه توسط ورزشکاران بدون اجبار و اصرار که با اختیار از سر دلسوزی و مشارکت در تعیین سرنوشت صورت می پذیرفت.
لازم می دانم اولا از عموم مردم به ویژه جوانان پرانرژی، هوشمند و بانشاط و ورزشکاران قهرمان، باغیرت و پرتلاش دعوت کنم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر بیافرینند و بار دیگر عزم و اراده ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان بکشانند. یقین دارم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب امروز فرمودند؛ "روز انتخابات، روز جشن، شور و شعور ملت ایران است" و ورزشکاران و جوانان با عزمی راسخ و همتی بلند در این جشن شرکت خواهند کرد.
ثانیا؛ از همه ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، متخصصان دانشگاهی و روزنامه نگاران ورزشی که با بیش از ۲۶۰۰ امضا از عقلانیت، تدبیر، اعتدال حمایت کردند تشکر و قدرانی می‌کنم و امیدوارم این تلاش و دلسوزی آنها باعث ایجاد نشاط هرچه بیشتر در کشور و جامعه باشد.
روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه همه ما پای صندوق‌های رای می‌رویم و در کنار هم نام ایران را بر قله حماسه و افتخار ثبت می‌کنیم.
مسعود سلطانی‌فر
١٣٩٦/٠٢/٢٧»

کد خبر 303412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.