دعوت اتاق اصناف ایران برای حضور حداکثری تمام صنوف در انتخابات

علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران ، شوراهای اسلامی شهر و روستا را پارلمان های محلی و تخصصی دانست و از خانواده بزرگ اصناف خواست در انتخابات شوراها به صورت پرشور شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اتاق اصناف ایران،متن اطلاعیه اتاق اصناف ایران به شرح زیر است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظامی مردم‌سالاری دینی، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی و فهم حداکثری آحاد جامعه نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی و سیاسی شد.

در این رهگذر تمرین همیشگی و حضور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت در امور عالی و اثرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستاوردی چشم‌گیر است که تعاملی سازنده و بالنده را رقم زده است.

اصناف هم طی چهار دهه عمر با برکت جمهوری اسلامی، چون دیگر اقشار ملت شریف ایران همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب، جهاد و سازندگی حضوری اثربخش داشته‌اند. به یقین خانواده بزرگ اصناف کشور که بارِ بخش قابل توجهی از شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی، امنیت‌آفرینی و … را به دوش کشیده و می‌کشد، در عرصه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم چون دیگر آحاد جامعه حضوری جدی، پویا و بانشاط خواهد داشت.

حضور در انتخابات چون فریضه شهروندی تعریف شده و اقدامی بایسته قلمداد می‌شود. اقدامی که ضامن بقا، توسعه پایدار و پیشرفت و تعالی می باشد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان‌های محلی و تخصصی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. پارلمان‌هایی که می‌توانند ساماندهی اوضاع اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی شهر و روستا را مشخص کرده و نقشه راه آینده را ترسیم کنند.

بدون تردید حضور نمایندگانی از بدنه اصناف در شوراها می‌تواند در مطالبات این خانواده بزرگ نقش‌آفرین باشد. ضمن اینکه در رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و همچنین رفاه اجتماعی تاثیر قابل توجهی خواهند داشت.

اینجانب به عنوان خادم فعالان صنفی سراسر کشور از ملت شریف و تلاش‌گران عرصه اقتصاد و معیشت شرافتمندانه همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا بار دیگر با حضور وحمایت از کاندیداهای اصناف در کنار صندوق‌های رای‌گیری، در خلق حماسه‌ای ملی سهیم باشند و یک بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب داشته باشند.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

کد خبر 303380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.