شکوه حضور مردم، مهمترین دستاورد انتخابات است

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: در انتخابات امروز مهمتر از هر چیز، شکوه حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای است و فارغ از نتیجه ای که به دست خواهد آمد، مردم یک بار دیگر پیروزی ارزشمندی را برای نظام اسلامی و کشور ایران به ارمغان آوردند.

به  گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجت الاسلام مصطفی حسناتی در حاشیه مراسم رای گیری روز 29 اردیبهشت برخلاف تصور اشتباه برخی افراد، دشمن را نمی توان طرفدار شخص یا جناح سیاسی خاصی در کشور دانست بلکه همان طور که سوابق سال های گذشته نشان داده، مستکبران با اصل نظام اسلامی و حضور با شکوه مردم در پای صندوق ها مخالف هستند.

وی با توصیه مردم به ادای این وظیفه الهی در اولین ساعات رای گیری بیان داشت: تعدد نامزدهای شورای اسلامی شهر بعضاً کار مردم را برای انتخاب افراد اصلح سخت کرده ولی در خصوص ریاست جمهوری با توجه به تبیلغات گسترده صورت گرفته در رسانه ملی و تشریح نقطه نظرات افراد در مسائل مختلف، امکان بهتری برای تصمیم گیری مردم فراهم شده است.

امام جمعه نجف آباد برخی اظهار نظرهای انتخاباتی را غیرمنصفانه و مصداق خدشه دار کردن وجهه جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: حضور با شکوه و میلیونی مردم در انتخابات امروز می تواند بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را از رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود مایوس نماید.

در انتخابات شورای اسلامی شهر نجف آباد 164 داوطلب برای کسب 9کرسی طی فرآیندی تمام الکترونیک به رقابت می پردازند./

کد خبر 303370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.