حضور گسترده مردم نشانه علاقمندی به نظام است/۶۵ هزار نفر واجد شرایط رأی

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: انتخابات با شکوه و ابهت و با سلامت، امنیت و آرامش کامل برگزار خواهد شد و نتیجه آن یک انتخاباتی وحدت بخش و انسجام بخش است.

حسین فراست در حاشیه حضور در یکی از صندوق های اخذ رای در شهرستان گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم با فرهنگ شهرستان همواره در تمام صحنه‌های سیاسی نظام شرکت گسترده داشتند.

وی گفت: حضور گسترده مردم نشانه علاقمندی به نظام است، و در بعد دیگر مردم برای حمایت از کاندیداهای مورد نظر خود شور انتخابات را بالا می‌برند و همین سبب ذوق و شوق مردم به رفتن به پای صندوق رأی را فراهم می‌کند.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه دشمنان همواره با کم رنگ کردن حضور در انتخابات همواره برای تخریب نظام تلاش دارند، تأکید کرد: مردم باردیگر با حضور در پای صندوق‌های رای اُبهت خود را به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تأکید فراوان در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی داشتند، گفت: کارها با حساسیت و وسواس زیادی برای برگزاری انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت ماه انجام شده است.

فراست خاطرنشان کرد: تمام مراحل کار کنترل شده و با تشکیل ستاد امنیت انتخابات هیچ گونه مشکلی در خصوص امنیت برگزاری انتخابات وجود نخواهد داشت و با امنیت و آرامش صد در صد انتخابات را برگزار خواهیم کرد و تمام تمهیدات و پیش بینی‌ها و برنامه‌ها اندیشیده شده است.

وی تأکید کرد: انتخابات با شکوه و ابهت و با سلامت، امنیت و آرامش کامل برگزار خواهد شد و نتیجه آن یک انتخاباتی وحدت بخش و انسجام بخش خواهد شد.

فرماندار گلپایگان افزود: وجود شناسنامه و ارائه کارت ملی برای دادن رای الزامی است و اگر این دو فقره وجود نداشته باشد محدودیت در خصوص ارائه رأی ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد باید در خصوص نامزد مورد نظر خود در انتخابات شوراها کدهای مربوطه را قبل از ورود به شعب آماده نمایند تا در زمان اخذ رای با مشکل مواجه نشوند.

فراست با بیان اینکه امروز مردم آگاهند و مسائل را تجزیه و تحلیل و خوب انتخاب می‌کنند، بیان کرد: در شهرستان گلپایگان با توجه به جمعیت ۹۰هزار نفری حدود ۶۵ هزار نفر واجد شرایط رأی  در دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند./

کد خبر 303362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.