8 ساعت تا پایان تبلیغات ممنوع

عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان گفت: از 24 ساعت پیش از آغاز انتخابات -که فرقی ندارد ریاست جمهوری یا مجلس و یا شوراها باشد- تبلیغات ممنوع است؛ یعنی تنها تا صبح روز پنج‌شنبه ساعت هشت صبح نامزدها مجاز به تبلیغات هستند.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزای ایمنا، درباره پایان زمان تبلیغات اظهار کرد: در قانون آمده است که از 24 ساعت پیش از آغاز انتخابات -که فرقی ندارد ریاست جمهوری یا مجلس و یا شوراها باشد- تبلیغات ممنوع است؛ یعنی تنها تا صبح روز پنج‌شنبه ساعت هشت صبح نامزدها مجاز به تبلیغات هستند.

وی درباره میزان تخلفات در انتخابات امسال گفت: آمار دقیقی از تخلفات در ذهن ندارم اما دو روز پیش نامه ای را برای استاندار نوشتم و درخواست کردم طبق قانون به ستاد انتخاباتی استان و دادگستری ابلاغ شود تا به تخلفات رسیدگی شود که روز گذشته جلسه ای از سوی استاندار تشکیل شد و به میزان بسیاری از این تخلفات رسیدگی شد.

عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان تصریح کرد: ما در این دوره شاهد بودیم بسیاری از کسانی که تخلف کرده بودند به کمک نیروی انتظامی و فرمانداری تبلیغاتشان جمع آوری شد.

کد خبر 303357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.