حضور در انتخابات مثل افتخارآفرینی در میادین ورزشی است

ملی‌پوش اصفهانی پارالمپیک گفت: ورزشکاران حضور در انتخابات را یک وظیفه می‌دانند و برای آینده کشور و شهر خود به پای صندوق‌های رأی می‌روند.

زینب ملکی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعاً همان‌طور که یک ورزشکار می‌تواند برای کشورش در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کند حضور در انتخابات را امر واجبی می‌داند تا آینده کشور خود را به دست خود رقم بزند.

وی گفت: ورزشکاران در این انتخابات نیز مثل انتخابات گذشته حضور پرشوری خواهند داشت. حضور در انتخابات برایم در اولویت است و در ساعات اولیه روز 29 اردیبهشت ماه پای صندوق‌های رأی می‌روم و وظیفه شرعی و دینی خود را انجام می‌دهم.  

ملکی افزود: ورزشکاران حضور در انتخابات را وظیفه می‌دانند چون کسی که ورزش می‌کند آرزو دارد پرچم ایران را در هر شرایطی به اهتزار درآورد و حضور در انتخابات را هم عامل مهمی برای تحقق این مهم و پیشرفت کشورش می‌داند.

ملی‌پوش اصفهانی پارالمپیک بیان کرد: باید با شناخت کامل از سوابق و اهداف کاندیداها افراد اصلح را انتخاب کرد. کسانی که به ورزشکاران به ویژه بانوان چه در کشور و چه در شهر اهمیت ویژه‌ای دهند.

کد خبر 303342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.