کسی که رأی نمی‌دهد به آینده کشور بی توجه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رای، حق طبیعی هر ایرانی است و اگر کسی از این حق خود استفاده نکند به آینده کشور بی توجهی کرده است.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری ایمنا، درخصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاب رییس جمهور با رأی بالا موجب می شود که در سطح بین اللملل از برش و نفوذ بیشتری برخوردار بوده و این موجب افزایش اعتماد به نفس آن رئیس جمهور خواهد شد.

وی گفت: رأی بالا به یک رئیس جمهور موجب می شود که در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها با ثبات خاطری بیشتری داشته و در نهایت باید اذعان داشت؛ مهم نیست کدام نامزد انتخابات چه میزان رأی می آورد مهم آن است که عنوان کنند که در یک کشوری میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا بوده است و از بین مشارکت کنندگان فرد مورد نظر انتخاب شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت در انتخابات کمترین ادای وظیفه است که مردم در روز جمعه در حالی که تحقیق و تفحص خود را در خصوص نامزد اصلح انجام داده اند در انتخابات شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رای حق طبیعی هر ایرانی است و اگر کسی از این حق خود استفاده نکند به آینده کشور بی توجهی کرده است و با شرکت نکردن در انتخابات به کسانی که ممکن است در جناح رقیب باشند کمک می کند.

کد خبر 303335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.