پیشرفت ۳۰ درصدی احداث پروژه مجتمع کمرزرین

مدیر اجرای طرح احیای میدان امام علی(ع) گفت: پروژه مجتمع کمرزرین تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و مجموعه پارکینگ های آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

بابک کاویان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه کمرزرین در طرح احیای فاز سوم میدان امام علی(ع) تعریف شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد:‌این مجموعه شامل چهار طبقه است که دو طبقه آن پارکینگی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع که گنجایش ۵۵۰ دستگاه خودرو را خواهد داشت و مابقی به صورت ۳۵۰ واحد تجاری تعریف شده است.

مدیر اجرای طرح احیای میدان امام علی(ع) عنوان کرد: کل پروژه پارکینگ و تجاری مجتمع کمرزرین، ۳۴ هزار متر مربع است که در ضلع شمالی میدان جلوخان واقع شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان به جهت جبران کمبود پارکینگ های میدان امام علی(ع) و رفاه حال شهروندان تصمیم به ساخت این پروژه بزرگ گرفت.

کاویان یادآورشد: عملیات اجرایی پارکینگ و تجاری کمرزرین از اواخر سال ۹۴ آغاز شد و کارگران در ۲ شیفت کاری مشغول به کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: بی شک با ساخته شدن این پروژه مشکل کمبود پارکینگ های میدان امام علی(ع) حل می شود و شهروندان به آسانی می توانند از میدان امام علی(ع) استفاده کنند؛ در همین راستا امیدواریم بخش پارکینگ این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 303329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.