آمادگی مرزبانان برای برخورد باهرگونه ناامنی  در آستانه انتخابات

فرمانده مرزبانی ناجا با اظهار امیدواری برگزاری انتخابات پر شوری گفت: مرزبانان سراسر کشور با آمادگی کامل، با هرگونه نا امنی به ویژه در آستانه انتخابات برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، سردار قاسم رضایی به اتفاق هیاتی از فرماندهان و معاونان ستادی مرزبانی در راستای ارزیابی آمادگی عملیاتی و اطلاعاتی مرزبانان و نیز بازدید و پایش سراسری مرزهای سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کرد.

وی پس از بازدید مرزهای استان، در نشست با فرماندهان هنگ ها و یگان های تکاور با تاکید بر آمادگی کامل مرزبانان و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر مرزهای میهن اسلامی در آستانه انتخابات، افزود: مرزبانان سراسر کشور با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی به ویژه در آستانه انتخابات برخورد خواهند کرد.

سردار رضایی گفت: خوشبختانه در بازدید و پایش مرزها، شاهد ارتقاء آمادگی رزمی و اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان بودیم که پیام سنگینی را برای گروه های تروریستی منطقه در بردارد و به آنان هشدار می دهد که مرزبانان ما با هوشیاری و آمادگی کامل از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه مرزبانان پرتلاش سیستان و بلوچستان از هر جهت با ارتقاء توان عملیات رزمی و اشرافیت اطلاعاتی منطقه، ضمن آمادگی صددرصدی در مبارزه با اشرار منطقه، در کنار آن نیز مطالبه جدی برای حضور و مسئولیت پذیری مرزبانان پاکستان در مرزهای مشترک خود دارند.

وی تاکید کرد: دولت و مرزبانی پاکستان باید در حراست مرزهایشان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 303317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.