فاز اول بازار بزرگ گل و گیاه شرق اصفهان تا پایان سال جاری تکمیل می شود

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز اول بزرگ گل و گیاه شرق اصفهان تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

اصغر کشاورزراد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با جابجایی بازارگل و گیاه، ترافیک خیابان همدانیان کاهش می یابد و شهروندان برای همیشه از معضل ترافیک این خیابان رها می شوند.

وی افزود: محصولات متنوعی همچون انواع گل های گلدانی، فصلی، باغچه ای، آپارتمانی، کاکتوس، انواع گل های شاخه بریده، درختان و درختچه های مثمر و غیر مثمر، گل های خشک در بازار گل و گیاه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بازار گل و گیاه در ۳ فاز احداث می شود، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در دست و تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

کشاورزراد خاطرنشان کرد: فاز یک بازار گل و گیاه، دارای ۴ بخش همچون سالن گلهای سرشاخه، گیاهان آپارتمانی، زیر سازی و محوطه سازی ها، سالن تخصصی کاکتوس و باغ و باغچه است.

وی اضافه کرد: فاز دوم این بازار شامل گیاهان دارویی، شربت خانه، آزمایشگاه، ساختمان اداری، مجموعه خدماتی و محوطه سازی است و در فاز سوم آن نیز سالن های پرندگان و ماهی های زینتی و محوطه اجرا می شود.

کد خبر 303311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.