شرکت در انتخابات پشت گرمی و قوت قلب ماست/ ثابت کنید پای عهدتان ایستاده اید

جمعی از مدافعین حرم در سوریه با ارسال پیامی از ملت غیور و شهید پرور ایران درخواست کرده اند که با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به جهانیان ثابت کنند که پای عهدشان با امام راحل و رهبر انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا جمعی از مدافعین حرم طی پیامی گروهی ، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری هموطنان در انتخابات شرکت در انتخابات را مصداق دفاع از حریم وطن دانستند.

 در این پیام آمده است: در سنگری نشسته ام که جلوس در این سنگر هر لحظه برای ما عبادت است از جبهه ای با شما صحبت می کنیم که بودنمان در این جبهه برای خلقی حماسه ای جاودانه است.

ما از آن سوی سرزمین های عاشقی با شما حرف میزنیم عشقی که ابدی و ازلی است عشقی که با شیر مادر ممزوج وجودمان شده و امروز هویت من است.

مابچه شیعه ایم و حب الحسین هویتمان است ولی در کنارش به خود می بالیم که در سرزمین جوانمردان غیور به دنیا آمده ایم و در جبهه و سنگر مردانه فریاد بر می آوریم ما ایرانی هستیم از سرزمین پارس و منتظریم ببینیم به پشتوانه امنیتی که ما و همسنگران شهیدمان برای مردم سرزمینمان ایجاد کرده ایم آن مردمان چگونه از آن حراست می کنند.

آری هموطنان مردم ایران زمین ما مدافعان حرم منتظر رویت خلق حماسه ای هستیم که شما خالق آن خواهید بود آری جمعه را می گوییم 29 اردیبهشت ماه روزی که سلاح به دست شماست و شما اینبار باید شلیک کنید.

تا امروز سلاح به دست ما بود و ما مدافهان حرم در دفاع از حرم اهل بیت و حریم میهنمان با تمام توان ماشه سلاحمان را فشرده ایم و قلب دشمن را نشانه گرفته ایم امروز نوبت شماست که در ادامه حماسه ما در دفاع از حریممان، هویتمان و در یک کلام انقلاب و کشورمان دفاع کنید.

می پرسید کدامین سلاح کدامین گلوله کدامین ماشه، سلاح شما قلمی است که در دست شماست گلوله شما برگه رایتان است و ماشه شما اثر انگشتیست که با آن بر برگه ریتان مهر تایید میزنید.

و بدانید که این شلیک جهانی شما پشت گرمی ماست چرا که ما به حمایت شما و صبوریتان قوت قلب گرفته ایم و می گیریم و حضور تک تک شما در این حماسه به دنیا ثابت خواهد کرد که من و شما یکی هستیم و ثابت می کند که یک ایرانی چه در جبهه 8 سال دفاع مقدس باشد چه در جبهه دفاع از حرم و چه پای صندوق های رای مقاوم، استوار، بصیر وهوشیار است.

پس ای مردمان شجاع کشورمان مردان و زنان غیور سرزمینمان در جمعه 29 اردیبهشت به دنیا ثابت کنید که پای عهدی که با امام راحلمان بسته ایم و دست بیعتی که با ولی امرمان داده ایم ایستاده ایم و تا آخرین قطره خونمان حتی اگر یک نفر ایرانی زنده باشد راهمان را ادامه خواهیم داد.

جمعی از مدافعین حرم در سوریه جبهه حلب    

کد خبر 303286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.