حضور در انتخابات یک امانت الهی است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: حضور در انتخابات علاوه بر مسئولیت فردی یک امانت الهی در دست افرادی است که به سن قانونی رسیده‌اند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از بهترین دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه با حضور و مشارکت مردم برای انتخاب افراد اصلح و کسانی که می‌خواهند سکان دار مدریت کشوری شوند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات جزء افتخارات جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است که به نوعی نماد قدرتمندی از مردم سالاری دینی نیز هست.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان بیان داشت: انتخابات به نوعی تبلور مشارکت و حضور مردم برای تقویت جمهوری اسلامی است و حضور مردم در سال‌های گذشته و همچنین در آینده، موضوعی مهم و جزء تکالیف و وظایف فردی و قانونی و شرعی است و خوشبختانه با مشارکت خوبی که در دوره‌های گذشته شاهد بودیم، باعث سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات علاوه بر مسئولیت فردی یک امانت الهی در دست افرادی است که به سن قانونی رسیده‌اند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و برای آینده خودشان، آینده کشور و مهمتر از همه نظام جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند. افراد باید با دقت و آگاهی هرچه بیشتر این امانت داری را انجام دهند تا ان شاالله شرمنده شهدا و امام راحل نشوند و از ولایت مقام معظم رهبری حمایت کنند.

قاسمی در همین خصوص افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری مردم ملاک عمل است که ان شاالله در این دوره از انتخابات نیز برگ زرینی به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه شود. شرکت مردم در انتخابات باعث خشنودی امام زمان (عج) و شهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد حضور ورزشکاران در انتخابات اظهار کرد: امسال نسبت به دوره های قبل، جامعه ورزش نگاه متفاوتی دارد که اولین دلیل آن این است که ورزشکاران و بخصوص پیشکسوتان و مربیان طلایه داران موضوعات اجتماعی بوده‌اند و با ورود خودشان در این عرصه کمک‌های زیادی انجام دادند و به عنوان الگوهای پایدار جامعه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: دومین دلیل این است که با توجه به تعداد مدیران و ورزشکاران در مسئولیت های مختلف شهری، قطعا هر رشته ورزشی شاید دوست داشته باشد که کاندیدای مورد علاقه خودش را حمایت کند و طبیعی است که جامعه ورزش در انتخابات امسال نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

کد خبر 303278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.