با رأی به روحانی شعور و درک سیاسی خود را نشان دهید

یک عضو حزب مردم‌سالاری گفت: خواهش من از مردم این است که در پای صندوق رأی حضور یافته و با رأی دوباره به آقای روحانی شعور و درک سیاسی خود را نشان دهید؛ اگر مردم مشارکت نکنند عده ای محدود که توجهی به خواست و اراده مردم ندارند برای همه مردم تصمیم می گیرند.

داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، درباره مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: من خواهش می کنم این راهی که با خردگرایی و عقلانیت مردم ایران در سال 92 در پیش گرفتند امسال هم تداوم دهند و اجازه ندهند کشور به گذشته بازگردد.

وی با بیان اینکه راهی که در پیش گرفته شده است کشور را از سراشیبی سقوط نجات داده است، افزود: امروز وضعیت آرام را جایگزین وضعیت بحرانی گذشته کرده ایم و کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است؛ تداوم رشد اقتصادی 8 درصدی می تواند مشکلات اقتصادی مردم نظیر فقر و بیکاری را برطرف کند و این تعامل مثبت با خارج می تواند برای آینده کشور امیدوار کننده باشد.

این عضو حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه این فضای سیاسی خوبی که امروز در کشور وجود دارد و جایگزین فضای امنیتی در دولت گذشته شده است برای کرامت انسانی ما نیازمند تداوم آن هستیم، تصریح کرد: خواهش من از مردم این است که در پای صندوق رأی حضور یافته و با رأی دوباره به آقای روحانی شعور و درک سیاسی خود را نشان دهید؛ مردم این را به خوبی فهمیده اند که این دولت با خردگرایی و عقلانیت و با تکیه به علم گرایی در اداره کشور حرکت کرده و راه حل مشکلات و مسائلی که در کشور ما وجود دارد تکیه بر همین مسائل است.

وی با بیان اینکه شعار های پوچ و توخالی ما را به جایی نمی رساند، ادامه داد: شعار از سوی کسانی که پیشینه آنها مشخص است و مردم با عملکرد آنها آشنا هستند نباید برای ما جذابیت داشته باشد بلکه باید به شعور و عقلانیت بازگشته و شعور و عقلانیت همین مسیری است که دولت روحانی در پیش گرفته است؛ با تکیه بر عقلانیت و خردگرایی است که مشکلات قابل حل است.

قنبری با اشاره به اینکه غفلت از عقلانیت و خردگرایی هیچ مشکلی از مشکلات کشور ما حل نمی کند، بیان کرد: کسانی که تصمیم تاکنون نگرفته اند و رأیشان مشخص نیست و شاید فرایند انتخابات در کشور ما را قبول ندارند یا نارضایتی ها و دلخوری هایی دارند اشتباه می کنند که در انتخابات شرکت نمی کنند چراکه اگر مقداری به گذشته و نتیجه شرکت نکردنشان در انتخابات فکر کنند در می یابند که با شرکت نکردنشان مشکلی از مشکلات کشور حل نشده است.

وی گفت: باید تجربه سالهای گذشته را که مردم در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس حضور نمی یافتند به یاد بیاورند و ببینند که با مشارکت نکردنشان چه وضعیتی شکل گرفت؛ اگر مردم مشارکت نکنند عده ای محدود که توجهی به خواست و اراده مردم ندارند برای همه مردم تصمیم می گیرند؛ بر همین اساس اگر مردم دنبال مطالبات خود هستند باید پای صندوق رأی حضور یافته و از میان نامزدهای موجود نامزدی که بیشترین نزدیکی را به اندیشه هایشان دارد، انتخاب کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ابراز کرد: من معتقدم آقای روحانی در مدت این چهار سال تعهد خود را به آزادی، مردم سالاری، تعامل مثبت با جهان خارج و دفاع از حقوق شهروندی را عملیاتی کرده است و راه حل مشکلات هم تداوم این وضعیت است.

کد خبر 303271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    1 1
    حرکت بسیار خوبی بود. همه ما مردم اصفهان، ایمنا رو یک رسانه معتدل، منصف و حرفه ای می خواهیم.