دنیا در انتظار حماسه ای دیگر/امروز چشم دنیا به ایران اسلامی است

سمیرم- امام جمعه موقت سمیرم گفت: شرکت در انتخابات سیلی محکمی بر گوش استکبار است و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و بر اساس تکلیف باید رای دهیم و اصلح ترین را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام سجاد زینعلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم تصریح کرد: تقوا ضامن عزت و سلامت در دنیا و سعادت اخروی می‌شود.

وی انتخابات را تجلی نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: بنا بر اعتقادات دینی ما مسلمانان هر کس باید بر اساس تکلیفی که دارد در انتخابات شرکت کند.

امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به حساسیت ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری امسال بسیار مهم و سرنوشت ساز بوده و مردم مانند مشارکت‌های قبلی، انتخابات را بسیار بهتر از انتخابات قبلی درک کرده‌اند.

وی با اشاره به الگوپذیری کشورهای مسلمان در جهان از ایران تصریح کرد: چشم امید مردم مستضعف و مسلمانان جهان به ایران است که ببینند مردم ایران از این امتحان الهی سربلند و سرافراز بیرون می‌آیند و مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران تا به امروز ایران و رهبر انقلاب را سر افراز کرده اند.

زینعلی با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان سمیرم پای صندوق‌های رای اضافه کرد: ملت ایران برای ناامیدی و خنثی کردن توطئه دشمنان در انتخابات شرکت می‌کنند تا بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را نشان دهند.

امام جمعه موقت سمیرم افزود: در انتخابات آینده باید فردی انتخاب شود که بر توان داخلی تکیه داشته باشد.

حجت الاسلام زینعلی بیان کرد: حل مشکل اقتصادی و بیکاری در کشور امروز در گرو انتخاب فردی است که به توان داخلی تکیه داشته و بدون شک فردی که به بیگانگان چشم دوخته نمی تواند خدمت گذار ملت باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز شعار قبلی خود یعنی عدم شرکت مردم در انتخابات را حذف کرده و از ملت ما خواستارند به کسی رای دهند که تحت حمایت آنان بوده و زیر سلطه آنان تصمیم می گیرد تا استقلال انقلاب را خدشه دار کنند.

امام جمعه موقت سمیرم گفت: مردم باید فردی را در انتخابات آینده حمایت کنند که دنبال کننده خط شهدا است و بدون شک افرادی که توسط بیگانگان و رسانه های غربی حمایت می شوند نمی تواند گزینه خوبی باشد.

وی با اشاره به آینده ساز بودن هر رای در آینده کشور متذکر شد: مردم باید صلاحیت فرد را در نظر بگیرند و آشنا بودن و نسبت داشتن با یک کاندید نباید مانع انجام وظیفه الهی شود.

زینعلی در ادامه افزود: شرکت در انتخابات سلاحی هسته ای برای ایران است که تمامی سلاح های دشمن را خنثی و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد و براساس تکلیف باید رای دهیم و نمایندگان اصلح را انتخاب کنیم، فردی که به رأی و پشتوانه مردم به عنوان رئیس جمهور آینده ایران انتخاب می‌شود باید شکرگزار خدا باشد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: خدمت گذاری در عرصه‌های مختلف در این شهرستان همچنان برای شما باز است و مطمئن باشید نزد خدا اجر و پاداش دارید.

وی خاطر نشان کرد: امروز چشم تمام دنیا به ایران اسلامی است تا ببینند ملت بزرگ ایران چه حماسه‌ای را می‌آفرینند. /

کد خبر 303211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.