مدیران و معاونین عمران شهری طلایه داران جبهه آبادانی شهر اصفهان هستند

شهردار اصفهان گفت: مدیران و معاونین شهری شبانه روزی برای اجرای پروژه ها تلاش می کند تا اعتماد و مشارکت شهروندان را جلب کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته  نشست شورای هماهنگی  معاونت عمران شهری و معاونین عمران مناطق با شهردار اصفهان برگزار شد.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه  نشست شورای هماهنگی  معاونت عمران شهری و معاونین عمران مناطق  اظهار کرد: شهرداری اصفهان شبانه روزی برای اجرای پروژه ها تلاش می کند تا اعتماد و مشارکت شهروندان را جلب کنند.

 وی با اشاره به اینکه  پروژه های زیر ساختی ،عمرانی ، خدماتی، ترافیکی و... باعث اعتماد شهروندان به شهرداری شده است، افزود:پروژه های عمرانی با بالاترین سطوح فنی ، با کیفیت بالا و کوتاهترین زمان به اجرا درآمده به طوری که روند پیشرفت پروژه ها نیز در آمارگیری های همه ساله، رو به رشد بوده و پیشرفت ۲۵ درصدی نسبت به سال های قبل خود داشته است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهر اصفهان محقق شده است، تصریح کرد: خوشبختانه سرعت عملیات اجرایی باعث خشنودی شهروندان شده بود.

جمالی نژاد تصریح کرد: پروژه های شهری به صورت 2 شیفته و 3 شیفته در حال پیشرفت هستند و حوزه عمران شهری فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و انتخاباتی در حال بررسی پروژه های عمرانی است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت چشمگیرعملیات عمرانی پروژه های بزرگ شهری همچون پردیس هنر پارک آبشار، مجموعه پل ها و میدان استقلال، نمایشگاه بین امللی اصفهان ، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی و مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای(مدظله العالی)، پارک پردیس شرق، تعریض پل فلزی، خیابان و پارکینگ آیت الله خراسانی گفت: پروژه های ریز و محله محوری نیز در دستورکار مسوولین عمران شهری است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: صیانت از بودجه شهرداری اصفهان که شهروندان اصفهانی مشارکت دارند وظیفه همه مسوولان به وپژه مدیران و معاونین عمرانی می باشد.

کد خبر 303194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.