از فردای انتخابات صحنه رقابت باید به صحنه رفاقت تبدیل شود

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: از فردای انتخابات صحنه رقابت باید به صحنه رفاقت تبدیل شود و شرایط حساس منطقه و جهان به گونه‌ای است که حضور حداکثری مردم می‌تواند کشور را از مشکلات دور کند.

وحید رجبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد لزوم حضور حداکثری ورزشکاران و عموم مردم در انتخابات اظهار داشت: ورزشکاران عضو جامعه بزرگ کشور هستند و وظیفه دینی و انقلابی خودشان می‌دانند که با حضور در انتخابات شورای اسلامی‌شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری این وظیفه را انجام بدهند.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که حضور حداکثری مردم باعث ثبات امنیت و آسایش و رفاه برای مردم کشور می‌شود که ان‌شاالله حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت. ورزشکاران ما همیشه نشان داده‌اند که در صحنه‌های حساس در دفاع از نظام و انقلاب و کشور در صحنه حضور دارند و ان‌شاالله امسال نیز این حضور را پررنگ تر از همیشه نشان می‌دهند و شرایط حساس منطقه و جهان به گونه‌ای است که این حضور می‌تواند کشور را از مشکلات دور کند.

کسانی که می‌گویند رأی نمی‌دهیم حق انتخاب را از خودشان می‌گیرند

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان در پاسخ به این سوال که پاسخ شما به کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و کاری به سیاست نداریم چیست، گفت: کسانی که می‌گویند رأی نمی‌دهیم این حق انتخاب را از خودشان می‌گیرند و زمانی که شخصی حق انتخاب داشته باشد و انتخاب را بر عهده دیگران بگذارد، قطعاً شرایط طوری می‌شود که وفق حال آنها نیست و من به این افراد می‌گویم که این حق را از خودشان نگیرند.

وی ادامه داد: ان‌شاالله مردم با بینش و درایتی که دارند و تحقیقی که انجام می‌دهند فرد صالح را انتخاب کنند و مردم نتیجه این حضوری که در انتخابات پیدا می‌کنند را قطعا در آینده می‌بینند و مطمئن هستم که این افراد با مقداری تفکر به این نتیجه می‌رسند که انتخابات حق آنها است و در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

رجبی در پاسخ به این سوال که پس از انتخاب شدن رییس جمهور، مردم چگونه به انتخاب یکدیگر و کسی که توسط اکثر آراء انتخاب شده احترام بگذارند اظهار داشت: هر شخصی که در فردای روز انتخابات به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود، رییس جمهور همه مردم است نه فقط یک قشر خاص. وی رییس جمهور همه است، چه کسانی که به آن شخص رأی داده اند و چه کسانی که به آن شخص رأی نداده‌اند.

وی ادامه داد: این درک و فهم در مردم ما بالا رفته و جوان‌های ما می‌دانند که اگر کاندیدای مورد نظرشان نتوانست به عنوان رییس جمهور انتخاب شود، باید صبر و تحمل کنند. صحنه انتخابات صحنه‌ای است که شاید در آن رقابت وجود داشته باشد ولی از فردای انتخابات صحنه رقابت باید به صحنه رفاقت تبدیل شود. ان‌شاالله دست به دست هم بدهیم تا رییس جمهور منتخب بتواند برنامه‌های خودش را به نحو احسن پیش ببرد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان در همین خصوص افزود: همه باید کمک کنند تا همدلی و آرامش در کشور حفظ شود. الان از تمام نقاط کشور داعش، گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب‌ آماده هستند تا بتوانند به امنیت کشور آسیب وارد کنند و این آرامش را از ما بگیرند و وقتی که من می‌گویم بخصوص جوان‌ها باید برای این امنیت تلاش کنند بخاطر این است که شور و هیجان انتخاباتی در جوان‌های ما بیشتر است.

بعد از انتخابات، رقابت باید به رفاقت تبدیل شود

رجبی در مورد آرامش کشور بعد از انتخابات گفت: باز هم می‌گویم که بعد از انتخابات، رقابت باید به رفاقت تبدیل شود و با صحنه‌هایی مواجه نشویم که خدایی نکرده دل مردم به درد بیاید و انتخاباتی که باید نشان قدرت برای کشور باشد، باعث نا امنی و آسیب به کشور شود.

وی ادامه داد: انتخابات افزایش دهنده امنیت کشور است در صورتی که با تفکر و آرامش انجام شود و اگر خدایی نکرده اتفاقات سال ۸۸ پیش بیاید، هیچ کس سود نمی‌کند به جز دشمنان نظام و انقلاب و مطمئن باشید آنها تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بتوانند در انتخابات دخالت کنند و ما باید با درایت از این اتفاقات جلوگیری کنیم.

کد خبر 303159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.