مردم با رأیشان با نظام بیعت می‌کنند

رئیس کمیسیون ویژه نظارت بر اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری و حضور مردم در انتخابات تایید اصل نظام است که عرصه تجلی مردم سالاری دینی است.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات و نقش آنان در سرنوشت کشور، اظهار داشت: انتخابات در ایران نماد حضور مردم و صحنه تجلی مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که مبتنی بر آرای مردم بوده و اساس دینی بودن این نظام آن است که مشروعیتش از ولایت فقیه است و مقبولیت دوام آن به رای مردم است و مردم با رای خود با نظام بیعت می‌کنند.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت بر اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری و حضور مردم در انتخابات تایید اصل نظام است  چراکه مردم زمانی در انتخابات شرکت می کنند که اصل نظام را قبول داشته باشند.

وی حضور حداکثری مردم را موجب اقتدار کشور دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد و این اقتدار کشور را در برابر دشمنان بیمه خواهد کرد.

فولادگر همچنین آرای بالای ملت در انتخابات را دلگرمی برای مسئولان دانست و گفت: آرای بالا در انتخابات موجب دلگرمی و قدرت عمل برای مسئولان است که می خواهند به کشور و نظام خدمت کنند و همچنین اتمام حجتی است برای مسئولان که بدانند مردم با وجود مشکلات و حتی نارضایتی هایی که دارند بازهم به صحنه آمده و به نظام اعتماد می کنند.

کد خبر 303145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.