معنوی‌نژاد: شرایط فیزیکی بازیکنان به ایده‌آل نزدیک شده است

بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و شرایط فیزیکی بازیکنان برای حضور شایسته در لیگ جهانی به حد ایده‌آل نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدجواد معنوی‌نژاد بعد دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی که 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید، اظهار کرد: تیم اسلوونی جایگاه خوبی در والیبال جهان و اروپا دارد. بازی های تدارکاتی خوبی با این تیم داشتیم و بازیکنان دو تیم در این بازی ها تحت فشار قرار گرفتند.
وی به روند رو به رشد تیم ایران در بازی های دوستانه اخیر اشاره کرد و گفت: بازی آخر هم تیم بهتر بازی کرد. امیدوارم این روند ادامه یابد و تا لیگ جهانی به آمادگی کامل برسیم.
بازیکن تیم ملی والیبال به فرصت کمتر از 20 روز تیم ایران برای آماده سازی تا حضور شایسته در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: بدن بازیکنان به شرایط ایده آل برای مسابقه نزدیک شده است و تا شروع لیگ جهانی حتما بهتر از این نیز می‌شوند. خدا را شکر وضعیت بازیکنان بهتر بود.
وی درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی از جمله خودش گفت: تلاش ملی پوشان جوان کمک به روند رو به رشد تیم ایران است و اگر در این روند قرار بگیریم، حتما روز به روز بهتر می شویم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود برابر اسلوونی 3 بر 2 به پیروزی رسید.

کد خبر 303138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.