ساماندهی بازار موتورسیکلت در دستور کار/ پیشرفت ۴۰ درصدی کارگاه های پینارت

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی بازار موتورسیکلت در دستور کار است و به همین منظور زمینی را در انتهای خیابان سروش در نظر گرفته ایم.

اصغر کشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی پروژه بزرگ فروشگاه و نمایشگاه موتورسیکلت، دوچرخه و تجهیزات وابسته به آن در دستور کار سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری قرار دارد.

وی عنوان کرد: فروش موتورسیکلت، دوچرخه و تجهیزات جانبی در بسیاری از خیابان های شهر از جمله خیابان های سروش، زینبیه، مدرس به دلیل محدودیت مکانی باعث بروز ترافیک و سدمعبر شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: به همین منظور زمینی در انتهای خیابان سروش، جنب مسجد مصلی در نظر گرفته شده که با احداث آن می توان امیدوار بود این پروژه نقش بزرگی در روان سازی ترافیک خیابان های لاله، زینبیه و سروش داشته باشد.

وی با تاکید بر دیدگاه مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به ساماندهی مشاغل شهری افزود: با توجه به این حمایت ها و تاکیدات، تا بحال واحدهای صنفی موتورسیکلت، گل و گیاه، عمده فروشان خوار و بار ساماندهی شده و قوانین خوبی نیز برای ورود و حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه به تصویب رسیده است.

این مقام مسئول شهری در بخش دیگری از سخنان خود به اجرایی شدن پارت سوم از بلوک ۲۶ شهرک امیر کبیر اشاره کرد و گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده بهره برداری است.

وی با اعلام اینکه پارت های اول و دوم این پروژه سال گذشته به بهره برداری رسیده اند، یادآورشد: پارت سوم این پروژه شامل سوله و مراکز اداری تجاری بلوک ۲۶ شهرک امیر کبیر است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد:‌ ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک کارگاهی پینارت در حال انجام است که  تاکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند. /

کد خبر 303071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.