جذب حدود 10 میلیارد ریال از محل منابع اقتصاد مقاومتی

مشهد - مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد گفت: دستاورد قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد در سال 95 از محل منابع اقتصاد مقاومتی در خارج از سازمان توانست حدود 10 میلیارد ریال را جذب نماید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد ، سید علی حسینی در ارتباط با اقدامات این سازمان در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از اولین اقدامات ما تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بوده است.
وی افزود: این قرارگاه در سال 1395 از محل منابع اقتصاد مقاومتی در خارج از سازمان توانست از مجموع طرح‌های ارائه شده مبلغ نزدیک به 10 میلیارد ریال را جذب کند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: از مجموع 194 طرح ارائه شده از سوی سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق به این مدیریت 60 طرح مورد موافقت قرار گرفت که سازمان پایانه‌های مسافربری در این میان توانست با جذب بودجه 5 میلیارد و 800 میلیون ریال جایگاه چهارم را در کسب نماید.
حسینی بیان کرد: امیدواریم در سال 96 با پیروی از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و اشتغال در اقتصاد مقاومتی با کمک همکاران و دست اندرکاران، این جایگاه را ارتقا دهیم.

کد خبر 303055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.