تشریح کامل سند 2030/ دعوت به انتخاب اصلح و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق سند 2030 کودکان 4 تا 6 سال باید شیوه رابطه جنسی با خود -یعنی التذاذ کامیابی از خود- را فراگیرند و به کودکان 9 تا 12 سال حقوق جنسیتی افراد یادآور می شود؛ بر این اساس فرد می تواند همجنس‌باز باشد و این از حقوق کودکان است!

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، درباره انتقادات شدید رهبر معظم انقلاب نسبت به سند 2030 یونسکو اظهار کرد: سند 2030 از سوی یونسکو و دفتر یونسکو در تهران پیگیری می شد و به امضای دولت رسید و به صورت پنهانی و دور از چشم مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

وی با اشاره به انتقاد شدید رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت 96 با این سند و جلوگیری از اجرای آن، تصریح کرد: این سند یونسکو افزون بر حوزه آموزش و پرورش، حوزه های اشتغال، توسعه مهارت های آموزش فنی و حرفه ای، آموزش عالی، آموزش سلامت و بهداشت، آموزش های اجتماعی و شهروندی را هدف قرار داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: یونسکو، یونیسف، برنامه توسعه ملل متحد، صندوق جمعیت ملل متحد، بانک جهانی و موارد دیگر نهادهای تدوین کننده این سند بوده و مجری آن همه کشورها به ویژه کشورهای عقب افتاده فرهنگی هستند؛ این سند دارای دستور کاری است و 17 هدف اصلی و 169 هدف فرعی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه یونسکو سه بخش هدایت و هماهنگی، نظارت و گزارش دهی و ارتقای ظرفیت کارشناسی دولت ها را برای این سند تعقیب می کند، ادامه داد: در این سند این موضوع در سی و هشتمین کنفرانس عمومی یونسکو در نوامبر 2015 به تصویب نهایی رسید؛ قابل توجه است که از میان کشورهای جهان تنها سه کشور عقب افتاده اردن، عربستان و تشکیلات خودگردان فلسطین -که عامل آمریکا در منطقه است- این سند را پذیرفته اند اما عوامل نفوذی دشمنان در ایران برای خوش‌خدمتی به اربابان خودشان داوطلبانه این سند را امضا کردند.

حجت الاسلام سالک مفاد خیانت بار این سند و تضادهای آن با قانون اساسی و فرهنگ جمهوری اسلامی را برشمرد و بیان کرد: نخستین هدف این سند تغییر محتوای کتب درسی طبق نظر یونسکو است.

وی با بیان اینکه این تغییرات چند هدف را دنبال می کند، افزود: این سند حذف واژه هایی نظیر نظارت اجتماعی -که در ایران امر به معروف و نهی از منکر تعبیر می شود- را در دستور کار قرار داده است؛ هدف دیگر یونسکو در این تغییرات حذف دروسی است که محتوای جهاد و شهادت دارد که یکی از آنها درست شهید فهمیده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مورد دوم از مفاد این سند اشاره کرد و گفت: تغییر زبان کتاب های درسی به گویش های محلی از دیگر اهداف این سند است که سبب گسست اقوام و دامن زدن به حس قومیت گرایی شده و به تجزیه طلبی منجر می شود؛ رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایش‌های خود در دانشگاه امام حسین(ع) هم فریاد زدند که «نامزدها مراقب گسست اقوام و مذاهب باشند و تحریک نکنند».

وی در تشریح نکته سوم در مفاد سند 2030 عنوان کرد: تساوی جنسیتی به معنای آموزش های جنسی در این برنامه است و این موضوع در سند فرعی WHO (سازمان جهانی بهداشت) این آموزش ها گفته شده است و شما را مکلف می کند به کودکان 4 تا 6 سال آموزش جنسی داده شود؛ شیوه آموزش هم این است که چگونه می توانید با خود رابطه جنسی داشته باشید! -یعنی التذاذ کامیابی از خود- و به آنها یاد می دهد به هنجارهای مختلف جنسیتی احترام بگذارند؛ همچنین به کودکان 9 تا 12 سال حقوق جنسیتی افراد را یادآور می شود؛ بر این اساس فرد می تواند همجنس‌باز باشد و این از حقوق کودکان در این سند است!

حجت الاسلام سالک در مورد چهارمین مبحث در مفاد این سند ابراز کرد: طبق این سند مجموعه سازمان‌های مرتبط با صلیب سرخ باید در کشور ایجاد شود؛ که ذیل آنها سازمان های کودکان و نوجوانان با هدف آموزش های جنسی خارج از نظارت والدین است.

وی به پنجمین مبحث در مفاد سند 2030 اشاره کرد و ادامه داد: هر نوع تربیت دینی و الهی خلاف حقوق بشر است و آموزش متون دینی مخل خلاقیت شناخته شده و باید از مدارس حذف شود؛ البته در این زمینه لازم است بدانید در گام نخست آموزش و پرورش در سالهای اخیر ساعات کلاس های درس دینی و قرآن را به نِصف کاهش داده است.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد ششمین مبحث از مفاد این سند اشاره کرد: دست والدین و معلمان نباید بر سر فرزندان باشد و آموزش مسائل جنسی به کودک را حق او می‌داند؛ این یعنی با این آموزش تقوای جنسی و حیای کودک را پایمال کرده‌اند، حیا را مسخره می کنند و و دست معلم و والدین را با عنوان آزادی لیبرال از سر کودکان بر می دارند.

وی در مورد هفتمین مبحث از مفاد سند 2030 بیان کرد: کودکان از اعمال خشونت آمیز پرهیز داده می شوند و بر این اساس عزاداری برای امام حسین(ع) و شرکت در بسیج از مصادیق خشونت است!

حجت الاسلام سالک هشتمین مبحث از مفاد این سند را تشریح کرد و افزود: مستشاران خارجی باید برای حسن اجرای سند 2030 بر آموزش و پرورش نظارت کنند.

وی درباره نهمین مبحث از مفاد سند 2030 خاطرنشان کرد: دولت ما در تجارت جهانی باید تحت نظارت سازمان تجارت جهانی (WTO) باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تشریح دهمین مبحث در سند 2030 پرداخت و تصریح کرد: باید دولت ما تعهد دهد که اینترنت بدون فیلتر در اختیار کودکان قرار گیرد.

وی به یازدهمین مبحث در این سند اشاره کرد و ادامه داد: دولت ما باید برای کنترل جمعیت به آنها تعهد دهد که رشد جمعیت را به صفر برساند! و یکی از مصادیق آن این است که کارتن خواب‌ها باید عقیم شوند!؛ در حالی که به طور کلی نباید کارتن خوابی وجود داشته باشد؛ رهبر معظم انقلاب نیز در مقابل این مسئله ایستادند و گفتند «کاهش رشد جمعیت یک خطر جدی برای ماست» و این مبحث در سند 2030 درست به نقطه مقابل فرمایش حضرت آقا اشاره دارد.

حجت الاسلام سالک به دوازدهمین مبحث در سند 2030 پرداخت و ابراز کرد: در این سند دولت متعهد می شود اطلاعات دقیق از مراکز آموزشی و آموزش های اجتماعی به بانک جهانی یونسکو گزارش دهد که شامل اطلاعات منابع درسی، معلمان، دانش آموزان و موارد دیگر است.

وی معتقد است: این سند ننگین که به دستور اربابان صهیونیستی دولت یازدهم با پیگیری دفتر یونسکو در تهران در 20 آذر 95 به دست معاون اول دولت ابلاغ شد و بدیهی است ملت ایران در 29 اردیبهشت ماه با سرانگشت خود نوکران حلقه به گوش غرب را به زباله دان تاریخ بفرستند.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی راجع به انتخابات گفت: من از همه مردم اصفهان دعوت می کنم به مطالبات رهبر معظم انقلاب در این انتخابات مهم اساس برای حضور در صحنه انتخابات توجه ویژه ای داشته باشند؛ حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی دشمن را مأیوس‌تر از پیش خواهد کرد و انسجام نظام و ولایت فقیه را تقویت می کند؛ مردم اصلح از این نامزدها را انتخاب کنند که به نظر من در ریاست جمهوری شخص حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است.

وی ادامه داد: برای اعلام وفاداری به این انتخابات امروز ساعت 5 بعد از ظهر به استقبال سخنان آقای رئیسی در میدان امام(ره) خواهیم رفت و من از اینجا مردم را برای حضور در این اجتماع دعوت می کنم.

حجت الاسلام سالک هشدار داد: مراقب فتنه گران و جریانات داخلی و خارجی باشیم تا مبادا امنیت این انتخابات را برهم بزنند؛ مردم با هوشیاری خود در مقابل هرگونه فتنه ایستادگی کنند و نظم حرکت کرده، با اخلاق پیش روند تا این انتخابات پرشور و باشکوه را به نمایش جهانی بگذاریم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایمنا درباره کتاب «لک لکی در کار نیست!» برای آموزش مسائل زناشویی برای کودکان 4 ساله به بالا اظهار کرد: این کتاب هم از کتاب‌های خطرناکی است که در راستای سند 2030 نوشته و توزیع شده است.

کد خبر 303041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.