تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامداری افتخارات کشور و نظام هستند

شهرضا – وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامداری افتخارات نظام و کشور هستند و تاکنون خدمات زیادی را نیز به مردم انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود حجتی در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های کشاورزی شهرستان دهاقان، عنوان کرد: تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامداری افتخارات نظام و کشور هستند و تاکنون خدمات زیادی را نیز به مردم انجام داده‌اند.

وی اظهار کرد: مسئولان باید تلاش کنند که مشکلات فعالان این بخش را برطرف کنند و اگر توان حل مشکلی را ندارند با رفتار خود مشکلات جدیدی را ایجاد نکنند.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: سرمایه گذاری و انجام فعالیت اقتصادی و تولیدی در مناطقی همچون شهرستانهای شهرضا و دهاقان باعث تقویت زیرساختهای تولیدی در همه کشور می شود.

حجتی ادامه داد: اگر دولت همه هزینه‌های اجرای پروژه های بزرگی همانند آنچه در شهرستان دهاقان افتتاح شده است را هم پرداخت کند، بهتر از آن است که جوانان این مناطق با هدف یافتن شغل مناسب راهی شهرها شوند و مشکلات جدیدی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: اداره گاز هم همکاری لازم برای گازرسانی به این منطقه را انجام دهد زیرا بخش دولتی رسالتی جز خدمت رسانی به مردم و به ویژه تولیدکنندگان ندارند.

به گزارش ایمنا، امروز مجتمع تولیدی گلخانه ای سایوان انرژی بااشتغالزایی ۶۰ نفر در روستای همگین و شرکت فنی مهندسی دانش نهان آسیا بااشتغالزایی۲۰۰ نفر، با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان اجرایی شهرستان دهاقان افتتاح شد. /

کد خبر 302967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.