معجزه رخ داد اما رستگاری حاصل نشد

بلاتکلیفی عجیب و غریب اشکان دژاگه در نیم‌فصل اول علیرغم اتفاق مهیجی که در این فاصله افتاد تأثیر خود را در نیم فصل دوم هم گذاشت.

به گزارش ایمنا، بدون تردید هیجان‌انگیزترین اتفاقی که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته در ارتباط با فوتبالیست‌های ایرانی افتاد بازگشت اشکان دژاگه به بوندسلیگا بود. هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که کاپیتان تیم ملی پس از یک نیم‌فصل بلاتکلیفی در باشگاه قطری سر از سطح اول فوتبال اروپا دربیاورد اما این اتفاق غیرمنتظره با پیوستن به ولفسبورگ افتاد.

اکنون با گذشت یک نیم‌فصل و در حالی که بوندسلیگا به ایستگاه آخر خود رسیده اما دژاگه هنوز حتی یک دقیقه هم فرصت بازی برای ولفسبورگ را پیدا نکرده است. در دیدار هفته ماقبل پایانی برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ نام ملی‌پوش ایرانی حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگرفت. با این وضعیت بعید است که در هفته آخر هم به دژاگه بازی برسد. اگرچه کاپیتان تیم ملی در این فاصله با یک مصدومیت نسبتاً سخت هم مواجه شد اما به نظر می‌رسد که وضعیت نه چندان دلچسب امروزش بیش از هر چیز نشأت گرفته از همان روزهایی باشد که با العربی فقط تمرین می‌کرد و تنها دیدارهای رسمی‌اش در آن مدت مربوط به مسابقاتی می‌شد که برای تیم ملی انجام می‌داد. به این ترتیب، علیرغم بازگشت معجزه‌آسا به بوندسلیگا اشکان به روزهای خوبش در فوتبال آلمان برنگشت تا کاپیتان تیم ملی یک سال مانده به جام جهانی وضعیت مساعدی نداشته باشد.

کد خبر 302934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.