ذات استعمار و غرب سلطه بر ملت های جهان است

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کاشان گفت: دشمن در تهدیدات نرم خود به دنبال تشدید اختلافات داخلی و ایجاد فتنه ای دیگر هستند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام خلیل غزلاوی با اشاره به اینکه امروز دشمن وارد استعمار فرا نو شده است، گفت: امروز دشمن استعمار کهن و نو را کنار گذاشته است و وارد استعمار فرا نو شده است.

وی افزود: دشمن امروز در استعمار فرا نو از تهدید های نرم  و جنگ نرم بر علیه نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند، چرا که دشمن دیگر توان مبارزه نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
به گفته وی، چنانچه اولین موشک اسرائیلی به طرف جمهوری اسلامی ایران شلیک شود و هنوز موشک اسرائیلی عمل نکرده،  ایران طی 7 دقیقه تل آویل را با خاک یکسان کرده است، از این رو دشمن نه جرأت  و نه توان حمله به ایران را ندارد چرا که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی توانمند و قدرتمند  شده است.
حجت الاسلام غزلاوی یادآور: جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به موشک اس 200، روسیه را وادار کرد تا پیش از اینکه ایران موشک  اس400 را تولید نکرده است،  موشک های اس 300 خریداری شده جمهوری اسلامی ایران را تحویل دهد تا متضرر نشود.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کاشان، حفظ قدرت را در گروه شناخت از تهدیدهای دشمن دانست و افزود: غرب یک محدود جغرافیایی و یا یک دین و نژاد و روش و منش اقتصادی خاص نیست، بلکه غرب یک تمدنی است  که ماهیت و ذات این تمدن میل به گسترش و توسعه است.
حجت الاسلام غزلاوی ادامه داد: برخی باید پذیرند استعمار و غرب دوست جمهوری اسلامی ایران نیست چرا که ذات استعمار و غرب سلطه بر ملت های جهان است و با چنین تمدنی هیچگونه دوستی و ارتباطی نداریم.
به گفته وی، کشورهایی که در استعمار نو و فرا نو قرار دارند هراقدامی که انجام دهند مورد هجمه استعمار نو و فرا نو قرار نخواهند گرفت اما کشورهایی که در مقابل استمعار فرا نو قرار گرفته اند با هر اقدامی محکوم به تروریست بودن و متحجر و عقب افتاده می شوند.
حجت الاسلام غزلاوی تأکید کرد: استعمار فرا نو امروز به دنبال ضربه زدن به وحدت ملی و امنیت ملی کشور است اما برخی بعد از 35 سال مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز متوجه نشده اند، دشمن در تهدیدات نوین خود به دنبال اختلاف و بر هم زدن اتحاد و وحدت ملی است و  با حرف های خود وحدت ملی را به مخاطره می اندازند.
وی ادامه داد: برهم زنندگان وحدت ملی هنوز نتوانسته اند تهدیدات نرم دشمن را بشناسند، بنابراین هیچکس حق ندارد وحدت ملی را در جمهوری اسلامی ایران که گروه های مختلف، فرقه ها و مذاهب مختلفی در کنار یکدیگر و در امنیت و آرامش و آسایش زندگی می‌کنند را برهم بزند.
به گفته وی برخی که مدعی درک و فهم در برخی از مسائل سیاسی و دشمن شناسی و توطئه های دشمن هستند،  نیازمند آموزش هستند تا بتوانند در پست های حساس کشور قرار داشته باشند و انقلاب را به پیش ببرند.
حجت الاسلام غزلاوی از بصیرت افزایی در آستانه انتخابات پیش رو بعنوان یکی از نیازهای جامعه نام برد و افزود: در انتخابات پیش رو برای رای دادن نباید  قوم و خویش و  فامیل و رفیق و دوست ملاک افراد قرار داشته باشد، بلکه باید افرادی را انتخاب کرد که ولایت پذیری و تبعیت از ولایت دارند.
وی در ادامه، تخریب  فرهنگ ملی و بومی، ایجاد  فرهنگ التقاطی و وابستگی اقتصادی را از جمله آثار و دستاوردهای تهدیدات نرم دشمن برشمرد و عنوان کرد: من تعجب می کنم از اینکه برخی به دنبال سرمایه گذاری درکشورهای خارجی هستند در حالیکه رهبرمعظم انقلاب بر تقویت اقتصادی داخلی تأکید دارد.
به گفته وی، در وضعیت کنونی اقتصادی کشور، هیچ راهی به غیر از توجه به اقتصادی مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب وجود ندارد و در این راه هرکس وظیفه ای دارد که همه باید به وظایف خود در قبال اقتصاد مقاومتی عمل کنند.
حجت الاسلام غزلاوی ادامه داد: امروز برخی دلشان را به این خوش کرده اند که پست و پُزی داشته باشند و حزب آنها به قدرت برسد تا  اعوان  و انصار آنها بخورند و بچاپند و برخی دیگر نیز با این تفکر پای صندوق رای حاضر می شوند تا به کاندیدایی رای بدهند که مشکل آنها و حزب آنها را حل کند.
وی افزود: برخی حاضر هستند به هر قیمتی شده به اهداف خود برسند حتی اگر شده حرف ولی به زمین بماند.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کاشان در ادامه سرناظرین، سرناظرین مسؤول و ناظرین همکار انتخابات در شهرستان کاشان را طلایه داران انقلاب در کاشان خواند و اظهار داشت: دشمن در تهدیدات نرم  خود به دنبال تشدید اختلافات داخلی و ایجاد  فتنه ای دیگر هستند.
حجت الاسلام غزلاوی، یادآور شد: سرناظرین و ناظرین مسؤول شعب انتخابات باید به قوانین اشراف داشته باشند و در پای صندوق های رای باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و شعب رای را مدیریت کنند.
کد خبر 302911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.