برگزاری انتخابات آزاد از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی است

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد است که امکان تعیین سرنوشت جامعه بوسیله مردم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در «همایش بزرگ رأی اولی‌ها» که در مجموعه فرهنگی تلار فجر شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: انتخابات حساسی را در پیش رو داریم و همه عوامل اجرایی این دو انتخابات و سایر اقشار و گروه‌های مردمی باید سعی کنند تا به بهترین شک ممکن به وظیفه خود در قبال آن عمل کنند.

وی اظهار کرد: تلاشی که در راه حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود برای همیشه در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایام انتخابات باید از طرح مسائل جناحی و سیاسی و قومیت گرایی پرهیز کرده و تنها با در نظر گرفتن جانب حق و عدالت اظهار نظر کنیم.

محمودی اظهار کرد: اگر در انتخابات شوراهای اسلامی به خوبی عمل کنیم و افراد لایق و کاردانی را انتخاب و زمام امور را به دست آنها بسپاریم، این اقدام بر عملکرد مدیران در سطح استان و کشور نیز اثر مستقیم خواهد داشت بنابراین باید افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم بیش از هر چیز دیگری در برگزاری انتخابات مهم است زیرا هر بار که مردم با این اقدام خود حماسه‌ای بزرگ را خلق می‌کنند در حقیقت رأی اعتماد دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید سعی کنند تا انتخابات در شرایطی آرام و با درنظر گرفتن همه ابعاد و جوانب قانونی برگزار شود.

محمودی گفت: یکی از مسائل مهم در شهرستان شهرضا وفاق و اتحاد مدیران اجرایی است که زمینه هماهنگی بسیار مناسبی را در خدمت رسانی به مردم فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: دانش اموزان و نوجوانانی که در نخستین سال حضور در انتخابات قرار دارند، شرایط بسیار حساسی را سپری می‌کنند، این افراد باید سعی کنند تا شیوه انتخاب بهترین افراد فراگرفته و به آنها رأی دهند زیرا این افراد از این پس در انتخاباتهای زیادی در نظام اسلامی حضور خواهند داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین منابعی که می‌تواند دانش آموزان را در همه بخشهای اجتماعی که این پس در پیش رو دارند راهنمایی کند، سخنان رهبر معظم انقلاب است که باتوجه به بینش عمیق و احاطه ایشان به مسائل مختلف اجتماعی بیان شده است.

محسن گلابی – فرماندار شهرضا نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرستان شهرضا یکی از شهرستانهای مهم کشور است که دیانت، علم دوستی و دانش پژوهش از جمله مهمترین ویژگی مردمان آن است.

وی اظهار کرد: ظرفیتهای علمی و فرهنگی شهرستان شهرضا به اندازه‌ای هست که بتوانیم از آن به عنوان ایرانی کوچک در دل کشور ایران پهناور نام ببریم به همین دلیل این امکان و توانایی در جوانان آن وجود دارد که در آینده رییس جمهور کشور از این شهرستان باشد.

فرماندار شهرضا بیان کرد: مهمترین اصل در انتخابات حضور حداکثری است و دانش آموزان نقش بسیار زیادی برای تحقق این مسئله بر عهده دارند.

احمد ملکیان – رییس اداره آموزش و پرور ش شهرستان شهرضا نیز در این مراسم، گفت: دانش‌آموزان رای اولی با حضور حداکثری بینش سیاسی خود را ثابت می کنند و می توانند در بزرگترین مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت شهر و کشور خود شرکت کنند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان رای اولی که برای نخستین بار در این رویداد مهم سیاسی حضور می یابند، تکلیف سیاسی خود را جشن گرفته و می توانند موجبات پرشور تر شدن فضای انتخابات را فراهم کنند.

رییس اداره آموزش و پرور ش شهرستان شهرضا ادامه داد: انتخاب و تعیین سرنوشت حق تمام افراد جامعه است و در این میان دانش آموزان رأی اولی که وارد بخش مهمی از زندگی خود می شوند، تأثیرگذاری خود را در آینده ایران اسلامی به اثبات می‌رسانند.

ملکیان گفت: برگزاری انتخابات نشانگر اقتدار و عزت ملی کشور ما است و دانش آموزان نیز که در ایجاد و حفظ این اقتدار سهم بزرگی دارند، توانسته‌اند نقش سازنده خود را در تصمیم گیری ها و تحولات کشور اثبات کنند که نمونه آن را می توان در ایثارگری‌های آنان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

کد خبر 302881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.