انقلاب اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) است

امام جمعه کاشان گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) است و انقلاب اسلامی ایران نسخه بدل انقلاب کریمه است.

به گزارش ایمنا، آیت الله نمازی گفت: آنهایی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به پای انقلاب ایستادند افرادی بودند که با اخلاص وارد میدان شدند و کسب نبودند و برای کسب دنیا و شهرت و نام و نان و زخارف دنیا نیامدند.
وی افزود: امروز نیز افرادی باید پای کار انقلاب باشند که انگیزه های الهی داشته باشند و مدعی نباشند و  به دنبال منافع شخصی نباشند و با کمال خضوع و خشوع و تواضع در برابر اسلام و انقلاب و مردم با صداقت واردعرصه انتخابات شوند.
آیت الله نمازی گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) است و انقلاب اسلامی ایران نسخه بدل انقلاب کریمه است.
نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به اینکه ما با پای خود به دنیا نیامده ایم و با پای خودمان نیز از دنیا نمی رویم، اظهار داشت: ما را برای یک رسالت و آزمون بزرگ  به دنیا آورده اند و ما را هم خودشان از دنیا خواهند برد آن هم بدون اینکه در آمدن و رفتن خود اختیاری داشته باشیم.
وی افزود: تشکل ها و گروههایی که نام خود را اصولگرا گذاشته اند باید تلاش کنند تا کلمه اصولگرایی به معنای جامع و واقعی در خارج از این مجموعه بروز و ظهور داشته باشد و مردم باور کنند این مجموعه یک مجموعه اصولگرا است که بر محور توحید و اخلاص و صداقت و پاکی و طهارت فعالیت می کنند.
آیت الله نمازی عرصه انتخابات را یک آزمون الهی دانست و عنوان کرد: در انقلاب اسلامی جوانان تحصیلکرده زیادی در جبهه به شهادت رسیدند و  امروز ما بازماندگان کاروان شهدا اگر بخواهیم بر سر تعدادی چوب و تخته میز ریاست با یکدیگر اختلاف و درگیری داشته باشیم و یا یکدیگر را تخریب و تضعیف کنیم، از میسر انقلاب منحرف شده ایم.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید با اخلاص و صداقت و پاکی وارد عرصه انتخاب شوند و برای تبلیغات خود نیز پوسترهای مشترک و در کنار آن پوسترهای انفرادی برای معرفی خود منتشر کنند و ستادهای انتخاباتی نیز با نام سنگر خدمت به مردم معرفی شوند تا بیانگر حضورشان برای خدمت به مردم باشد.
به گفته وی، عرصه انتخابات، عرصه آزمایش الهی است و اگر نامزد انتخاباتی صادقانه و خالصانه وارد این عرصه شود پیروز هستند، اما اگر غل و غشی در دل داشته باشد شکست آنها حتمی است.
نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر انگیزه خدمت به مردم توسط نامزدهای کاندیداها، یکی از خصیصه های اهل اخلاص را مدعی و کاسب نبودن دانست و اظهار داشت: انسانهای با اخلاص همیشه از عنوان و اسم و منصب فاصله می گیرند. /
کد خبر 302855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.