شرکت در انتخابات مصلحت انقلاب و اسلام است

شهرضا - استاد اخلاق حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در انتخابات مصلحت انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، آیت الله قدرت الله نجفی در مراسم یادواره شهدای شهرستان شهرضا، با تأکید بر ضرورت تقویت توان دفاعی کشور عنوان کرد: وجود این موشک ها مانع حمله اسرائیل به ایران خواهد بود. ؛ مقام معظم رهبری نیز باتوجه به اقتدار نظامی کشور فرمودند که در شرایط فعلی عقب نشینی ممنوع است.

وی اظهار کرد: اگر نیروهای مسلح کشور و بسیجیان که در ۸ سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده‌اند، نبودند، این کشور با جنگ و تهاجم بیگانگان نابود شده بود.

جانباز واقعه هفت تیر بیان کرد: همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در انتخابات مصلحت انقلاب و اسلام است، برای تشخیص فرد اصلح هم یا افراد خودشان باید اقدام کنند و یا با اهل خُبره مشورت کنند.

آیت الله نجفی ادامه داد: برخی از ما بدون مطالعه و بررسی فقط حزب را می بیینیم و به حزب مورد نظر خودمان رای می دهیم، در حالی که رهبری فرمودند، دوقطبی را کنار بگذارید.

وی گفت: کشور در شرایط حساسی از نظر رویدادهای داخلی و خارجی قرار دارد به همین دلیل باید تلاش کنیم تا بهترین فرد را که توان اداره امور را داشته و بتواند مشکلاتی که وجود دارد را برطرف کند، انتخاب کنیم.

استاد اخلاق حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا عنوان کرد: رعایت اخلاق و قانون در انتخابات ضروری است، افرادی در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید سعی کنند تنها خود یا نامزد مورد نظرشان را معرفی کرده و از تخریب دیگران خودداری کنند.

کد خبر 302803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.