رهبر معظم انقلاب، دیده بان بصیر انقلاب اسلامی است

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: رهبر معظم انقلاب، دیده بان بصیر انقلاب اسلامی است

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام مسعود عالی با تبریک ولادت حضرت ولی عصر امام زمان(عج) گفت: بعد از شب قدر بالاترین شب، شب نیمه شعبان است و خداوند قسم خورده تا اگر کسی در این شب درخواستی داشته باشد، او را دست خالی برنگرداند.
وی افزود: در روایات، هر آنچه که برای شب قدر بیان شده است از تقسیم رزق و روزی تا تعیین عمر، احیا و دعای کمیل برای شب نیمه شعبان نیز بیان شده است و زیارت سید الشهدا یکی از افضل اعمال شب نیمه شعبان است چرا که عید و نماز و روزه و مراسم های مذهبی همه از برکت خون سید الشهدا است.
حجت الاسلام عالی یادآور شد: اگر کسی از برکات نیمه شعبان محروم بماند از برکات و فیوضات زیادی محروم شده است ،چرا که امشب کسی به دنیا خواهد آمد که مقدرات دنیا را او رقم می زند از این جهت، امشب به شب قدر تناسب دارد.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه، افزود: امام صادق(ع) می فرماید، امشب هر نوزادی در هر نقطه از این جهان پا به عرصه هستی بگذارد حتی اگر در دارالکفر به دنیا بیاید، به برکت امشب او مومن خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عالی، گفت: ما معتقدیم اگر امام زمان(عج) زنده نباشد، عالم آفرینش زنده نیست و لغو و بی هدف است چرا که خداوند عالم آفرینش را برای شیطنت و خون ریزی و فساد خلق نکرده است، بلکه خداوند  این عالم را برای بندگی کامل و کسی که حق بندگی را به جا می آورد خلق کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) هدایت شد، اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی و اول جنگ که به کوچکترین سلاح پیشرفته ای مجهز نبودیم و یا طی مدت 8 ماه فتنه 88 که به مراتب سنگین تر و پیچیده تر از  8 سال جنگ بود با هدایت امام زمان(عج) بر دشمن پیروز شدیم.
حجت الاسلام عالی در ادامه اظهار امیدواری کرد: در انتخابات پیش رو که دوره بسیار حساسی است، باید وظیفه خود را بلد باشیم تا در انتخاب خوب دچار انحراف نشویم.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: رهبر معظم انقلاب، دیده بان بصیر انقلاب اسلامی بر پروژه نفوذ طی دو سه ساله اخیر به شدت تأکید داشت و یک نمونه این پروژه که معظم له دو سه روز قبل مطرح کرد، سند 2030 آموزش و پرورش است که خیانت به کشور و مسلمین است.
حجت الاسلام عالی، با اشاره به غیر باور بودن تصویب  سند 2030 گفت: معاهدات بین المللی را باید مجلس تأیید کند و این درحالی است که این سند مخفیانه امضاء شده،‌ یک نمونه از پروژه نفوذ است که اگر رهبر معظم انقلاب آن را مطرح نکرده بود هیچکس خبر نداشت چرا که از همه فیلترها عبور کرده بود.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز بعنوان دیده بان جمهوری اسلامی ایران تمامی حرکات و توطئه های دشمن را زیر نظر دارد و این امر نشان دهنده این است که کشور صاحب دارد و یکی هست که در بحران ها کیان شیعه را حفظ کند.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه تأکید کرد: باید مراقب بود و به کاندیدایی رای داد که ضمن اینکه بتوانند مسأله معیشت و مشکلات مردم را حل کند، بتوانند آرمانهایی که به خاطر آن شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کردیم  را حفظ کنند و جهت گیری را تغییر ندهند./
کد خبر 302797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.