برنامه ملی‌پوشان در اسلوونی اعلام شد/ ۲ دیدار دوستانه با تیم سرمربی سابق

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مرحله اردوی برون مرزی خود ۲ دیدار با تیم ملی اسلوونی که هدایت آن را اسلوبودان کواچ در اختیار دارد، برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران که خود را برای حضوری شایسته در رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده می کند، پس از پشت سر گذاشتن یک اردوی شش روزه در مونته نگرو و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور، روز گذشته جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه برای برگزاری دومین مرحله اردوی آمادگی برون مرزی خود وارد اسلوونی شد.
کمپ تمرینی تیم ایران در اسلوونی در شهر ماریبور در هتل هاباکوک قرار دارد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی پوشان امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت دو جلسه تمرین کار با وزنه و کار با توپ را در دستور کار خود دارند و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه صبح ها زیر نظر کادر فنی یک جلسه تمرین خواهند داشت و عصرها طی دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.
تیم ایران در روزهای سه شنبه و چهار شنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت تمرینات خود را در اسلوونی پیگری می کند و سپس برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه خود از پنجگانه بازی های تدارکاتی پیش از لیگ جهانی ۲۰۱۷ راهی کاتویتسا لهستان خواهد شد و یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد.
سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون ۱۶ بازیکن حاضر ایران در اردوی برون مرزی لیگ جهانی ۲۰۱۷ هستند و همچنین امیر خوش خبر(سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی این تیم راتشکیل می‌دهند.

کد خبر 302727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.